Ishockey VM 2018

Jo, men då hade de knaprat något antagligen, de åkte ju omkring i fullständigt rus:D, en sån grej gör de bara en gång. Nu är de nog tillbaka på normala nivåer igen men Danmark är bra och hemmaplan, så de kommer nog att denna gången befinna sig i något slags rus!

Tror jag skall sätta en peng på Sydkorea nu mot Finland, lär jag inte behöva arbeta mer det här livet om de skulle vinna:D:D
Sådan match lär vi kanske aldrig mer få uppleva,. (hoppas du såg den). Kan väl jämföras med när Jänkarna slog Ryssarna i OS - 80. Dessutom spelade de en fantastisk hockey mot alla lag innan de gick på pumpen. Om du tror de var dopade eller annat,, så up to you, men jag vet vad ett formtoppat lag kan göra när allt stämmer.

Sådan match lär vi kanske aldrig mer få uppleva,. (hoppas du såg den). Kan väl jämföras med när Jänkarna slog Ryssarna i OS - 80. Dessutom spelade de en fantastisk hockey mot alla lag innan de gick på pumpen. Om du tror de var dopade eller annat,, så up to you, men jag vet vad ett formtoppat lag kan göra när allt stämmer.
Ja det är bara fråga frugan när man är i en formtopp:p:D;)

Jag är en jäkel på att städa:D:D:D

Krille, det där med knapra var ju ett skämt, trodde faktiskt att du förstod det, tydligen inte.:) ;). Jo tyskarna var bra då och de var i sitt livs form och allt stämde, detta menar jag förmodligen inte kommer att upprepas ännu en gång.:)

Krille, det där med knapra var ju ett skämt, trodde faktiskt att du förstod det, tydligen inte.:) ;). Jo tyskarna var bra då och de var i sitt livs form och allt stämde, detta menar jag förmodligen inte kommer att upprepas ännu en gång.:)
Jodå, jag förstod mycket väl att man får tro vad man vill;) Har absolut ingen anledning att tro något annat än att du brukar vara en mycket korrekt man, Så ditt "tydligen inte" rimmar ju inte, för jag har en känsla av att vi förstår varandra ändå:)

Så är det dags att cementera fast häcken i Tv-soffan trots det fina vädret. Tre Kronor skaĺl bekänna färg mot Tjeckien. Hoppas på ett styrkebesked och en boost för självförtroendet i laget. :)

Så är det match igen men dålig aktivitet i denna tråden trots att Tre Kronor leder med 1-0 över Österrike, en match man skall vinna. Jag tycker svenskarna ser stabila ut hittills i turneringen. :)

Tre Kronors ungtuppar visar vad de kan för kommande avtal med NHL. Det är bra att de kan med ungdomens energi och talangfulla puckhanteringar visa vad de är för ishockeyspelare :):):D:D. Hoppas att Tre Kronor fortsätter med bra lagspel:):):). Förra matchen var inget vidare då motståndare försökte få svenskarna ur balans. Glad över att svenskarna vann:):):):).

Liknande trådar

B
Svar
0
Visningar
956
Boonruam Karlsson
B

Tillbaka
Topp