Mackfaktorns Thailand

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"legolas " sa:
Nu kall ni vara snälla mot varandra annars blir Mackfaktorn ledsen i ögat, och då tar han ut "fel" tottovovvar" till tävlingen på travet på lördagarna, och då får jag skulden för det...som vanligt!!! :D

legolas

ps. gunnarg, du ber ju faktiskt lite grand om sådana här kommentarer tycker jag. Du babblar ju om Isaan hela tiden. Ingen ifrågasätter nog dina kunskaper om Phuket och Phuket town och Patong och allt va det heter därnere. Men när du tjötar om Isaan hela tiden, så kanske folk inte fattar att du bara skojar i all ödmjukhet.....

Du kanske skulle fläska på med dubbelt så många smileys, så fattar alla dina GBG:s skämt... Du glömmer hela tiden att vi ifrån Göteborg är unika, så vi måste vara TYDLIGA emot andra, OK?? ;) ;) ;)

legolas (igen)

Vii behöve la itte va tyydlia, vii prata la bara änna skäring, elle?

Får väl sätta in några från isaan då också ;)

003.jpg

007.jpg

009.jpg

017.jpg

025.jpg

029.jpg

030.jpg

Tack Mackfaktorns för en superbra blandad bildtråd. :thumbsup:

Tack även till dig ledarn som delar med dig av din resa från tsunamin. Fruktansvärt men ändå intressant.

"Kycklingen " sa:
Tack Mackfaktorns för en superbra blandad bildtråd. :thumbsup:

Tack även till dig ledarn som delar med dig av din resa från tsunamin. Fruktansvärt men ändå intressant.
Jag håller med Kycklingen om bilderna och om tankarna kring tsunamin.
När jag läser den här tråden så tycks livet stanna upp och man reflekterar över det oerhörda som där tog plats. Vi som inte var där utan enbart sett scenerna på TV kan nog aldrig förstå tragedierna som drabbade så många människor. Man blir berörd.

"Sir One " sa:
Jag håller med Kycklingen om bilderna och om tankarna kring tsunamin.
När jag läser den här tråden så tycks livet stanna upp och man reflekterar över det oerhörda som där tog plats. Vi som inte var där utan enbart sett scenerna på TV kan nog aldrig förstå tragedierna som drabbade så många människor. Man blir berörd.
Får väl tacka och ställa in mig i hyllningskören till Ledarns bilder å berättelser värt många karma

Fortsätter väl och blanda här lite bilder från Chiang Yuen sockerdricka ala thai någon som smakat ? För sött för min smak iaf

214.jpg

215.jpg

216.jpg

Jo smakat sockerdrickan har man gjort men som sagt för sött för mig också!

Mackfaktorn

Trodde jag skulle få se dig nu i juni-juli ??
¨
ska du vänta till i december ,

Jag ska försöka få tag i biljetter i dec,

magnus

Juni juli känns långt borta just nu en anställd vill vara ledig från före midsommar i 8 veckor semester + föräldraledighet sen kommer väl några thai hit i juli så nästa tanke var då okt men prata med rektorn idag hon ville helst vi skulle vänta till efter 20 dec :(

Tråkigt värre,
Jag får väl flyga upp och
uppleva det riktiga sverige
en helg i sommar,

nej,
lägg ut lite mer bilder om du har lust,
ser otroligt fint ut,

är Ao nang krabi långt från phuket,

Verkar som att många här är lite folkskygga men ska det vara nån mening med denna tråd får jag väl börja vara lite mer personlig annars så blir det nog inte så många bilder så håll till godo ;)

Börjar väl då med en bild på min familj.

057.jpg

Förstår det ledarn om det var du med håret från phi phi ;) Annars har du koll på avståndet från Phuket med båt känns det som halvvägs från phi phi med buss som vi åkte sist tror jag det tog 9 timmar från Bangkok

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp