Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Så det enda jag beställt till nya huset är en stor jäkla altan under tak..
Där ska det finnas plats för en schysst soffgrupp som man kan ligga och slappa i..
Och där ska finnas en hängmatta för små sovpauser
Har du funderat på vad för soffgrupp? I trä eller med stoppning? Mina svärföräldrar har en uteplats under tak där de ställde ut två fåtöljer, tog max en månad till hela stoppningen var uppäten ... så jag föredrar en skön hängmatta
Garageuppfarten eller vad man nu ska kalla det kommer vi att använda detta material i något snyggt mönster är det meningen vi hitta ett ställe just utanför khon kaen mot udon thani kostar 50 bht 20kg nån som vet om det är ett bra pris ?
Var ganska häftigt att sitta ute på 78 våningen och äta med bara en låg mur dom kan inte va rädd för självmordshoppare där iaf. Vi bodde där 2 nätter i okt i en tvårummare på jag tror va 58 kvm early chekin late chekout hämtning på suvan frukt, bakelser ,välkomstdrink en voucher säkert glömt nått för drygt 6000 bht
Några isaan bilder innan jag måste tillbaks på jobb.
Så här bor damens ena bror jobbar som skräddare, dessutom duktig han har alternativ dessutom nybyggt vill rusta lite men bara lite. Är han ovanlig eller har nån sett nått liknande ?
Min svärfar har ett vindskydd på pelare, lite likt Mackfaktorns gummas bror (svåger blir det väl), men ännu enklare, där sover han i stort sett varje natt. Han har satt upp en solpanel som laddar upp ett bilbatteri så han får lite lyse och radio på natten. Han tycker det är lugnare där uppe ... bara hunden följer med upp. Jag skulle också vilja bo där EN natt, men är lite rädd för ormar och insekter ...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.