Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Första gången jag ser en sån borranläggning.
Va kosta det?
När vi skulle borra skulle den förste ha 5000 baht men svärföräldrar och polare sa för dyrt.
Polarn ringde kompisar han hade som borra.
Men dom kom med tuktuk lastbil med flera längder borr som dom gick 4 man och borra med för hand.
Inget motordrivet, som jag skrev innan 500 baht också åkte vi till svärföräldrarnas hus och söp efteråt.
En tämligen onykter undertecknad sitter och pratar goja med två Aussies vid ett stenbord på Soi Honey i Pattaya .
Odjuret och skönheten i nämd ordning.
Några "aggresiva" hundar som skällde ut mig efter noter varje dag när jag promenerade förut men jag har sett många avsnitt av Mannen som talar med hundar med Cesar Millan och har lär mig en hel hur man ska aggera så nu är hundarna fromma som lamm.
Sedan har väl lite godis hjälpt också.
Är ju även ful gubbe och ger barnen godis, så jag får ju hoppas att de minns mig när jag blir gammal om jag nu inte redan är det.
Några "aggresiva" hundar som skällde ut mig efter noter varje dag när jag promenerade förut men jag har sett många avsnitt av Mannen som talar med hundar med Cesar Millan och har lär mig en hel hur man ska aggera så nu är hundarna fromma som lamm.
Sedan har väl lite godis hjälpt också.
Är ju även ful gubbe och ger barnen godis, så jag får ju hoppas att de minns mig när jag blir gammal om jag nu inte redan är det.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.