Mitt Liv i Pattaya

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Kommer man långt österut där på the datkside påminner det väl mer om Isaan?

Såg även fin Big Bike idag :thumbsup:

IMG_20131013_132213[2].jpg

Synd på gubbrutan bara som sabbar hela lokken. Vet att den gör nytta men attans fult.
Tror hojen hade gjort sig jäkligt bra med lite custom stuk ;D

Synd på gubbrutan bara som sabbar hela lokken. Vet att den gör nytta men attans fult.
Tror hojen hade gjort sig jäkligt bra med lite custom stuk ;D :thumbsdown: ;)

Om du tar Dig till Elephant Village ,står på vägen vid entren , då kör du ca 200 m fram på samma gata , ta sen höger 100 m ,om du sen missar vårt skjul så måste du gå till en optiker .. Myckeet lätt att hitta mao.. vi flyger varje dag från 16,30 till mörkrets inbrott , dricka samt öl finns till i stort sett självkostnadspris .

Alla är välkomna , Thaifruarna har oftast lite mat med sig och snackar om sitt ... ;)

"bson " sa:
Tror hojen hade gjort sig jäkligt bra med lite custom stuk ;D

Tyvärr så är den nästan ett måste, då du kör i Thailand, ett jäkla sprut på småsten, stora insekter och annat skit på vägarna.

"Långeman " sa:
Tyvärr så är den nästan ett måste, då du kör i Thailand, ett jäkla sprut på småsten, stora insekter och annat skit på vägarna.
Jo jag vet ju hur det känns med moppen i 70 blås så blir väl ännu värre i 100. Men fult iaf ;)

"bson " sa:
Jo jag vet ju hur det känns med moppen i 70 blås så blir väl ännu värre i 100. Men fult iaf ;)

Är ju bara 4 bult om man vill sitta i skiten, håller med, snyggare utan.
Men har man börjat så vill man inte vara utan, då skiter man i vad alla tycker, inkl. mig själv.

Lite bilder på gårdagens flygningar samt dagens morgonpromenad , notera alla barer i Sexträsket jag bor på

DSC06169.jpg

DSC06170.jpg

DSC06171.jpg

DSC06172.jpg

DSC06183.jpg

DSC06184.jpg

DSC06187.jpg

DSC06189.jpg

Vågar inte åka över till östra sidan med tjejen hon har redan sett foton "ooh look same isaan soai ma mak" får jag henne aldrig därifrån väl.

"Jonas " sa:
Vågar inte åka över till östra sidan med tjejen hon har redan sett foton "ooh look same isaan soai ma mak" får jag henne aldrig därifrån väl.

Min fru trivs som fisken i vattnet här , bra kompisar har hon , dem som inte passar väljer hon snabbt bort ....Jo , det är fint här bara fem kilometer från Central Plaza .......

"Phonta " sa:
Min fru trivs som fisken i vattnet här , bra kompisar har hon , dem som inte passar väljer hon snabbt bort ....Jo , det är fint här bara fem kilometer från Central Plaza .......

Råkade ju visa bilderna för kärringen nu vet jag en som vill korsa Sukhumvith imorrn och kolla hus för hyra.

"Jonas " sa:
Råkade ju visa bilderna för kärringen nu vet jag en som vill korsa Sukhumvith imorrn och kolla hus för hyra.

Vilken tomte du e ;) ja snart sitter du på darkside då o vågar inte ta dig ner till byn :):)

En Uk polare här hittade ett hus i två plan /3 sovrum med stor tomt för 15000 thbt /månad .. I maj 2015 skall jag kolla runt lite ,ev kan jag tänka mig en större tomt med möjligheter för lite "grönsaker" ...... Vill du har lite guidning Jonas så står jag gärna till tjänskt . jag har inga som helst problem med din person , gammalt skitsnack skall man kunna gräva ner .............. ;)

"glimten66 " sa:
Vilken tomte du e ;) ja snart sitter du på darkside då o vågar inte ta dig ner till byn :):)

Du e en go kille "Glimten" sköt om dig och din gumma nu så ses vi senare i värmen ................. ;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp