Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Om du tar Dig till Elephant Village ,står på vägen vid entren , då kör du ca 200 m fram på samma gata , ta sen höger 100 m ,om du sen missar vårt skjul så måste du gå till en optiker .. Myckeet lätt att hitta mao.. vi flyger varje dag från 16,30 till mörkrets inbrott , dricka samt öl finns till i stort sett självkostnadspris .
Alla är välkomna , Thaifruarna har oftast lite mat med sig och snackar om sitt ...
Är ju bara 4 bult om man vill sitta i skiten, håller med, snyggare utan.
Men har man börjat så vill man inte vara utan, då skiter man i vad alla tycker, inkl. mig själv.
Min fru trivs som fisken i vattnet här , bra kompisar har hon , dem som inte passar väljer hon snabbt bort ....Jo , det är fint här bara fem kilometer från Central Plaza .......
Min fru trivs som fisken i vattnet här , bra kompisar har hon , dem som inte passar väljer hon snabbt bort ....Jo , det är fint här bara fem kilometer från Central Plaza .......
En Uk polare här hittade ett hus i två plan /3 sovrum med stor tomt för 15000 thbt /månad .. I maj 2015 skall jag kolla runt lite ,ev kan jag tänka mig en större tomt med möjligheter för lite "grönsaker" ...... Vill du har lite guidning Jonas så står jag gärna till tjänskt . jag har inga som helst problem med din person , gammalt skitsnack skall man kunna gräva ner ..............
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.