Mitt Liv i Pattaya

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ja man får defenitivt mer hus för pengarna på den sidan och bra för ungen med lite natur att springa ut och leka i.

"Phonta " sa:
En Uk polare här hittade ett hus i två plan /3 sovrum med stor tomt för 15000 thbt /månad .. I maj 2015 skall jag kolla runt lite ,ev kan jag tänka mig en större tomt med möjligheter för lite "grönsaker" ...... Vill du har lite guidning Jonas så står jag gärna till tjänskt . jag har inga som helst problem med din person , gammalt skitsnack skall man kunna gräva ner .............. ;)
Finns det små hus för en fattig pensionär där med. Vill inte ha ett stort hus men så där skulle jag gärna kunna tänka mig att bo do det är så nära till centrum. Vill ha så många förslag det går om hus/ rum där nere som jag kan kolla dom dagarna jag är där Är det så mycket billigare där så får man ju se tillpengana lite med och inte bara till att man är van vid Kata Beach

"hillmer " sa:
Finns det små hus för en fattig pensionär där med. Vill inte ha ett stort hus men så där skulle jag gärna kunna tänka mig att bo do det är så nära till centrum. Vill ha så många förslag det går om hus/ rum där nere som jag kan kolla dom dagarna jag är där Är det så mycket billigare där så får man ju se tillpengana lite med och inte bara till att man är van vid Kata Beach
Tänk på att du bör ha en moppe om du ska bo där är ju ett antal km ner till centrum och stranden.

"Långeman " sa:
Bra motion 10 km tor stranden bostaden heja Hillmer!!!!
Du kommer säker med på Facebook efter detta. eller också samlar Thai till en cyckel utan sadel till dig.
Återigen svammel utan fakta Du vet inte vad jag klarar av eller ej. Skillnad mot dig som måste ha den där så kallade motorcykeln at ta dig fram på Årkar du gå ut till den eller har du rulator

"hillmer " sa:
Återigen svammel utan fakta Du vet inte vad jag klarar av eller ej. Skillnad mot dig som måste ha den där så kallade motorcykeln at ta dig fram på Årkar du gå ut till den eller har du rulator

Hellmer !!!
Du måste antagligen vara alla forums värsta surgubbe !!!!
Ha det gott i livet det har jag oavsett vad du tycker, för det skiter jag i.

"Långeman " sa:
Hellmer !!!
Du måste antagligen vara alla forums värsta surgubbe !!!!
Ha det gott i livet det har jag oavsett vad du tycker, för det skiter jag i.
Är ingen surgubbe men tycker inte om svammel utan fakta som du gör

"hillmer " sa:
Är ingen surgubbe men tycker inte om svammel utan fakta som du gör
Du kan ju följa med mig på en promenad när jag kommer ner så ska jag vänta på dig med en kall öl när du kommer efter ett tag

"hillmer " sa:
Inga problem Sen får man ju narturligtvis ta en moppe då man har handlat

Det är lungnt Hillmer , tycker att du förtjänar ett sjysst svar .. Det finns fina hus att hyra här för ca 5-6000 thbt /mån . Det finns bathtaxi 50 thbt till centrum . Moppetaxi likaså ..

du behöver inte gå alls

"Phonta " sa:
Det är lungnt Hillmer , tycker att du förtjänar ett sjysst svar .. Det finns fina hus att hyra här för ca 5-6000 thbt /mån . Det finns bathtaxi 50 thbt till centrum . Moppetaxi likaså ..

du behöver inte gå alls
Tack för ett vettig svar äntligen.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp