Råd vid första träffen!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"andrejsdenruskige " sa:
Vette fan om jag kan hålla med dig. Tycker att kvinnorna oftare är "drägg" än männen.
Trevliga män och riktiga ragator till kärringar har man sett otaliga exempel på.
[ Jag håller med. Har inte sett ett enda manligt drägg bland ett trettiotal som bor i närområdet. Men har sett ett flertal riktiga sk drägg till thai kvinnor.

Varför är det inga kvinnor som skryter om att dom har //mig? Fattar nada...

"Sir One " sa:
Varför är det inga kvinnor som skryter om att dom har //mig? Fattar nada...

Sir One, alla kvinnor i din närhet i "Thailand" snackar om dig och vet du vad de säger?

ผู้ชายหล่อ, tro mig!

Peter

"Insayt " sa:
Sir One, alla kvinnor i din närhet i "Thailand" snackar om dig och vet du vad de säger?

ผู้ชายหล่อ, tro mig!

Peter
Du har så rätt så rätt och så har även thaitjejerna som fäller så uppskattande kommentarer om Sir One. :)mDom gillar oss långnäsor.

"ragnela " sa:
Här har kommit så många fina inlägg om hur ni träffade era thaikvinnor så jag blir riktigt rörd!
Skönt med alla dessa seriösa män som motvikt till drägget som aldrig borde släppas in i landet.

God tur i fortsättningen med era förhållanden.

Ordet "drägg" kan betyda mycket, från det vi verkligen menar med avskyvärda människor som behandlar ex. kvinnor dåligt eller någon som är harmlös.
Jag tänker på "drägg" som är "harmlös" , super till, kan berätta historier. Jag är inte mycket för barer själv, minns Roger som hade en bar på Soi Welcome, han satt där från öpnning till att baren stängde, drack öl och pratade, var trevlig att prata med, hade humor, kunde berätta roliga historier, på sätt och viss tillhör han kategorin "drägg", tycker nog många som är fina i kanten...En annan är en man drygt 50 som åker ner med sin thai-kvinna (fd.prostis...), han är säkert snäll innerst inne, men han super, ganska rejält, ibland med ryska "kompisar"...-ibland kan han få spel, han c:a 2 meter lång...Rätt var det är kan han klippa till någon...Visst, han är ett drägg på sätt och vis....En stor del av sin tid gör han annat, bl.a åkt över hela Thailand på motorcykel...Han har ett bra jobb i Stockholm, kan vara i thail. halva året...
Det verkliga "drägget" är de som medvetet vill skada eller förnedrar andra, kanske är det de som kommer på korta semesterresor och känner att de kan vara anonyma i Thailand...
för egen del dricker jag mycket sparsamt - allt elände som kan hända kan i stort sett kopplas till alkohol...

Hallå!
Det tog slut innan jag ens hann ner till Thailand. Snöpligt! Nana's mor hade invändningar och en massa argument varför det inte skulle vara bra. Nana höll med sin mor till slut och köpte hennes argument som mest handlade om barn verkade det som. Känns lite knepigt men vad göra. Det är bara att acceptera. Resa till Thailand ska jag i alla fall.
Tack för era råd!
/Peter

"ProxPeter " sa:
Hallå!
Det tog slut innan jag ens hann ner till Thailand. Snöpligt! Nana's mor hade invändningar och en massa argument varför det inte skulle vara bra. Nana höll med sin mor till slut och köpte hennes argument som mest handlade om barn verkade det som. Känns lite knepigt men vad göra. Det är bara att acceptera. Resa till Thailand ska jag i alla fall.
Tack för era råd!
/Peter

trist som faan men som du säger klart du ska åka ner i december o ha kul du får gärna höra av dig om du vill vi kommer att vara nere i 1,5 månad mycke tid i byn men en hel del bad o party o när det e party så e det för min del Pattaya sidan o sol o bad Koh samet

Lycka till me resan nu ;9

micke glimt

Ja, jag låter mig inte slås ner av detta! Precis som du säger, Legolas, så var det kanske tur att det hände nu istället för senare för då hade det varit tuffare, tror jag. Om hon var "en på tusen" så borde det finnas ett antal kvar som också är "en på tusen".

Tack för inbjudan Micke Glimten, jag kanske tar dig på orden och hör av mig. Har lite planerat i Hua Hin, vänners vänner bor där, och Koh Samui för att bada och sola min bleka kropp lite. Sedan får vi se vad som händer.

Bara 11 dagar kvar. Längtar som f-n.

/Peter

Trist
Men hoppas du får det trevligt ändå.
Du lär hitta brudar, eller dom lär hitta dig om du sitter vid en bar ;)

Själv åker jag ner om 8 dagar och är där i en månad, blir uppe i byn

ProxPeter!

Någon föreslog att du skulle träffa henne i alla fall. Tänk på att hon har den där morsan! hur trevlig hon än verkar!!

Helt rätt finns så många andra trevliga damer där nere o vila ögonen på tar du dig mot Pattaya ska jag visa va dom vackraste håller till ;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
13
Visningar
2 K
A

Tillbaka
Topp