Skulle behöva råd angående eventuell omprovelse av beslut

Om svenska män inte misskött thaikvinnorna när det varit på besök hos dem här, hade myndigheterna inte behövt dessa lite konstiga regler att man måste ha träffats först. Alla män är inte seriösa. Det finns exempel genom åren där män slängt ut thaikvinnan på gatan efter någon veckas besök så myndigheterna fått ta hand om henne och hjälpt henne hem. Kort därefter har samme man hämtat en ny kvinna i Thailand. Jag tycker inte att det är konstigt att regeln finns.

Mvh Thaikonsult
ändå blir man nog fundersam på vissa. Kommer ihåg en som var på mig för att hjälpa sin flickvän med att förlänga visumet. Han var väldigt orolig för att de skulle få inblick i hans ekonomi. Fick en känsla av att det fanns svarta pengar i hans ficka (milt uttryckt)

soysanwan nej ja kan inte flyga så kan inte ta mig utomlands om de inte är annan transport

ändå blir man nog fundersam på vissa. Kommer ihåg en som var på mig för att hjälpa sin flickvän med att förlänga visumet. Han var väldigt orolig för att de skulle få inblick i hans ekonomi. Fick en känsla av att det fanns svarta pengar i hans ficka (milt uttryckt)
Blev visst lite felskrivet. Det skal vara att han var på migrationsverket för att hjälpa sin flickvän med att förlänga visumet.

soysanwan nej ja kan inte flyga så kan inte ta mig utomlands om de inte är annan transport
Annan transport ! Där går minst två veckor till att åka ned, plus en massa visumstrul.med normal semester finns det pytteliten tid att träffas. Om ensa någon.Talade med en som hade tänkt åka till Sverige för två veckor och de krävde 100 000 bath på Banken för visumet.

Annan transport ! Där går minst två veckor till att åka ned, plus en massa visumstrul.med normal semester finns det pytteliten tid att träffas. Om ensa någon.Talade med en som hade tänkt åka till Sverige för två veckor och de krävde 100 000 bath på Banken för visumet.
Vågar du ta en så stor risk att förse henne med de pengarna? Risken är att kontakten bryts för gott. Å andra sidan får du ett kvitto på hennes moraliska status, vilket kan vara värt en slant.

soysanswan hon står för sin egen resa faktiskt ja hade bara tänkt stå för mat boende osv resten ville hon betala själv förmodligen för att visa att hon inte är sån

fky, ett litet råd i all välmening. Om du registrerar dig som medlem så slipper du vänts på godkännande av dina inlägg, då publiceras dom direkt. Välkommen! :wai:

Inget illa menat men fky det blir ju jobbigt om man inte kan flyga och bli kär i en thai. Men kanske kärleken besegrar allt.

Liknande trådar

P
Svar
52
Visningar
7 K
glimten66
G
A
Svar
13
Visningar