Razzia mot utlänningar, 66 arresterade.

Är det så öppet var det förekommer organiserat sex på ställena här?
Du verkar ju känna till en del så kan ju berätta för en nyfiken för trots att jag bor i stan känner jag inte till var det förekommer organiserat sex på stället?
Vet ju att det förekommer men enligt dig verkar det vara så öppet så räcker man sticker näsan i stan så vet man vart?
Förekommer det tex organiserat sex inne på gogobarerna??
Sen så har polis och militär raidat och slått igen rätt mycket ställen i Pattaya dom 2 sista åren.
Den som söker han finner och fort kan det gå.
Vist finns det sex att få på en del gogobarer, framför alt på en del barer.
En // sug kan du säkert finna, men man kan ju inte gå på de kända barstråken.

Senast redigerad av en moderator:
Är det så öppet var det förekommer organiserat sex på ställena här?
Du verkar ju känna till en del så kan ju berätta för en nyfiken för trots att jag bor i stan känner jag inte till var det förekommer organiserat sex på stället?
Vet ju att det förekommer men enligt dig verkar det vara så öppet så räcker man sticker näsan i stan så vet man vart?
Förekommer det tex organiserat sex inne på gogobarerna??
Sen så har polis och militär raidat och slått igen rätt mycket ställen i Pattaya dom 2 sista åren.
Nu har det kanske minskat sen 2014, men nog har jag tips om du är sugen.
Hittar man inte eller ens får förslag när man passerar en massage eller liknande är man nog både döv och blind.
I stort sett alla massage är organiserat sex.
Det finns nog även ”badhus” i Pattaya som i övriga städer. Hittar du inte trots dessa förslag så fråga närmsta moppetaxi och du får din stund mot betalning.

Nu har det kanske minskat sen 2014, men nog har jag tips om du är sugen.
Hittar man inte eller ens får förslag när man passerar en massage eller liknande är man nog både döv och blind.
I stort sett alla massage är organiserat sex.
Det finns nog även ”badhus” i Pattaya som i övriga städer. Hittar du inte trots dessa förslag så fråga närmsta moppetaxi och du får din stund mot betalning.
Nu var ju frågan var det skedde öppet, nu har jag ju bara ditt ord det kan man väl inte göra en razzia på.
Nej jag har aldrig under mina år i Pattaya fått ett sexförslag när jag passerat en massagesalong.
Tycker det blir mer och mer vanligt att massagesalongerna har stora fönster med insyn.
Men sen hänger vi nog i olika kvarter med, där du går är det nog vanligare.

Sen var ju detta swinger partyt organiserat på Tulip condominium/hotell på Pratumnak.
Kanske mindre smart, är ju i dom fina områdena, här kostar villorna 50.000-100.000 i månaden, finns inga bargator och kungen har ett recidense på Pratumnak.
Dom vill nog inte ha sådant där, var la bara att leta problem att organiserat nåt sånt i ett fint condominium av högre klass.

Nu var ju frågan var det skedde öppet, nu har jag ju bara ditt ord det kan man väl inte göra en razzia på.
Nej jag har aldrig under mina år i Pattaya fått ett sexförslag när jag passerat en massagesalong.
Tycker det blir mer och mer vanligt att massagesalongerna har stora fönster med insyn.

Sen var ju detta swinger partyt organiserat på Tulip condominium/hotell på Pratumnak.
Kanske mindre smart, är ju i dom fina områdena, här kostar villorna 50.000-100.000 i månaden, finns inga bargator och kungen har ett recidense på Pratumnak.
Dom vill nog inte ha sådant där, var la bara att leta problem att organiserat nåt sånt i ett fint condominium av högre klass.
När det sker så öppet som det gör i vissa områden i Pattaya och Bangkok så är det tillräckligt att göra en razzia på.
Rätt vanligt med ”inkastare” på gatan som marknadsför ställena mot provision.
Thailand är nog inte en rättstat där det krävs ett domstolsbeslut för en razzia eller husrannsakan utan man gör som man själv vill eller inte vill.
Sanningen är nog att polisen vet om varenda ställe och man undviker razzior utan jobbar hellre arbetar med förebyggande verksamhet i stället. Det kallas bland annat ”teamoney”.

Lite förvånande om artikeln stämmer att Tulip Hotel saknade tillstånd för hotellverksamhet och det är ju inte första gången det hänt där.
Så svårt ska det inte att ha koll på vilka hotell som är hotell i stadens register om man nu vill.

De kanske tänkte på att deltagarna skulle ha gångavstånd hem efter partyt? :)

När det sker så öppet som det gör i vissa områden i Pattaya och Bangkok så är det tillräckligt att göra en razzia på.
Thailand är nog inte en rättstat där det krävs ett domstolsbeslut för en razzia eller husrannsakan utan man gör som man själv vill eller inte vill.
Sanningen är nog att polisen vet om varenda ställe och man undviker razzior utan jobbar hellre arbetar med förebyggande verksamhet i stället. Det kallas bland annat ”teamoney”.

Lite förvånande om artikeln stämmer att Tulip Hotel saknade tillstånd för hotellverksamhet och det är ju inte första gången det hänt där.
Så svårt ska det inte att ha koll på vilka hotell som är hotell i stadens register om man nu vill.
Känner inte till att Tulip skulle ha hotell uppe på Pratumnak?
Condominium ja men kanske har nåt hotell med där uppe är ju ett stort företag?

Som sagt gjorts en hel del razzior i Pattaya och ställen som stängts ner dom senaste 2 åren utav polis understödda av militären.
Kanske inte står i Bangkokpost varje gång men brukar stå i dom lokala tidningarna.
På walkingstreet är väl huvudgruppen fotograferande Kineserturister kvällstid.
Fast finns mycket gogo ställen kvar men tror inte tjejerna står och ropar sexy man på gatan där längre.
Misstänker att dom inte får det nu var längesen jag gick igenom där kvällstid (nyår 2016) men man märker ju en skillnad.

Ok ja läste Tulip så antog att det var ett av Tulip groups condominiums då dom har flera sådana på Pratumnak.
Fel av mig då kanske.
Ja fel av dig, går du in på nått av de större engelska Pattayaforumen så hittar du info om detta

Känner inte till att Tulip skulle ha hotell uppe på Pratumnak?
Condominium ja men kanske har nåt hotell med där uppe är ju ett stort företag?
I artikeln kallas det hotell och razzian skall kommit tillstånd efter klagomål.

Naris Niwapantawong, District Sheriff in the Banglamung area of Pattaya, said the men from many different countries 'exchanged partners with each other'.

Police burst in on the illegal sex party (pictured) on Saturday night after getting a tip off guests had paid 1,500 baht ($62) to take part in an orgy

He added: 'We received a complaint about the Tulip Hotel. We were told they organised sex parties at the weekends.

'My staff co-ordinated with police, immigration and the military to strike quickly and accurately.

'We carried out the operation while they were having sex and we shut them down.'

The Tulip Hotel in South Pattaya has 30 rooms over four different floors. It is split into several zones, with the one floor dedicated as the 'play zone'.

Officers said that 'almost all of the participants' were in the play zone when the building was raided.

There were also three hotel staff, who were tasked with serving hot tea to the guests, cleaning up the rooms and joining in with the sex games.

It took place at the Tulip Hotel in Pattaya, often referred to as the sex capital of the world

Condoms, lubricants and sex toys were also found scattered around the building and collected as evidence.

The hotel owner Sheng Liao Yang, 53, from China was arrested on suspicion of running a hotel without a license and hosting obscene events.

Sheriff Niwapantawong added: 'The site was hosting parties for those who prefer sex that involve exchanging partners.

'To attend the event, participants had to register through a website. There was a rule that party members must be male and female couples. The cost per night was 1,500 baht per person.

Video from a local news report captured the moment 18 men were rounded up with their female partners clutching them to hide their faces

'Police investigated the claims first and gathered evidence and a warrant before striking the premises.

'The men were found to be from many countries including Australia, America, the United Kingdom, Germany and Malaysia. Many guests had visited previously.

'A prosecutor is now developing the case against the hotel owner.'

Pattaya on the east coast of the Gulf of Thailand has become known as the sex capital of the world since American servicemen began visiting in the 1960s during 'rest and relaxation' time from duties in Vietnam.

A bustling night life scene grew and the area is now home to thousands of bars, strip clubs and massage parlours.

The Chinese hotel owner was arrested for running a hotel illegally and hosting sex parties

Här en video där det tydligt syns att det är Rama Kien polisen stormar in och gör razzia i.
http://video.dailymail.co.uk/video/...648715117/640x360_MP4_6462365724648715117.mp4
Har inget internet för att kolla video men jag tror dig.
Tyckte det lät lite konstigt först att det skulle varit på ett av Tulips condominium.
Finns för mycket tulip lätt att det blir fel, jag är nog inte den ende som gjort det antagandet undrar om dom gillar den reklamen dom fått gratis ;)

Rama Kien vart ju raidat 2003 och stängde ner.
Vart sedan uppköpt av en Kines som bytte namn till Baan Tulip och fortsatte driften, tydligen utan licens för hotelverksamhet.

Om det räknas som öppet organiserat sex med lesbiska shower helt öppet mitt i baren där besökarna kan delta med fingrar och tungor så finns det.
140 baht för en cola zero men det va det värt

Liknande trådar

Tillbaka
Topp