Razzia mot utlänningar, 66 arresterade.

100% av alla 72 gripna var thai som besökte ett thaiställe där faranger aldrig går till.
Det är vanligt att polisen slår till mot dessa illegala svartklubbar som thaiarna driver i Pattaya.
Detta har ju 0 att göra med faranger

Kanon, ut med de jävlarna!

Hej

Ja det är väl inte så mycket att annat att säga, har man inget giltigt visum ska man naturligtvis tvingas att lämna landet, likaså dom som begår brott i landet.

Det verkar som om ganska stora resurser satsas på just denna typ av brott och förseelser just nu.

Mvh isan lover

Hej

Ja det är väl inte så mycket att annat att säga, har man inget giltigt visum ska man naturligtvis tvingas att lämna landet, likaså dom som begår brott i landet.

Det verkar som om ganska stora resurser satsas på just denna typ av brott och förseelser just nu.

Mvh isan lover

Ja, i alla fall jag råkar ha alla eller i alla fall merparten av mina hjärnceller i behåll och så har det varit genom alla historiska epoker oavsett land, det land där girighet kombinerat med en kultur av korruption och envälde, där tappar man också koncepten om lag och ordning,

Problemet är när allt redan eskalerat till oöverskådliga dimensioner är att när man sen skall återställa till någon ordning drabbas alltid de som aldrig någonsin har orsakat problemet.

Alla åtgärder som Prutten gör som i media alltid hänvisar till utlänningar drabbar lokalbefolkning i slutändan inte idioter till faranger, för de har alltid en flyktväg.

Så jag är oerhört glad över att alla farangidioter i Thailand förpassas utanför Thailand!

Hej

I dagens Bangkok Post kan man läsa att ytterligare raider mot utlänningar har genomförts av polisen, den här gången greps 50 utlänningar, dom flesta saknade giltiga visum och hade overstay men några greps även för andra brott, även denna gång var det flera som jobbade på skolor.

https://www.bangkokpost.com/news/general/1486490/visa-raids-nab-50-foreigners

Mvh isan lover
Får inte ihop siffran i slutet av artikeln bara ;)
To date, 1,407 foreign suspects have been arrested at 3,716 locations across the country.

Ja, i alla fall jag råkar ha alla eller i alla fall merparten av mina hjärnceller i behåll och så har det varit genom alla historiska epoker oavsett land, det land där girighet kombinerat med en kultur av korruption och envälde, där tappar man också koncepten om lag och ordning,

Problemet är när allt redan eskalerat till oöverskådliga dimensioner är att när man sen skall återställa till någon ordning drabbas alltid de som aldrig någonsin har orsakat problemet.

Alla åtgärder som Prutten gör som i media alltid hänvisar till utlänningar drabbar lokalbefolkning i slutändan inte idioter till faranger, för de har alltid en flyktväg.

Så jag är oerhört glad över att alla farangidioter i Thailand förpassas utanför Thailand!

"Så jag är oerhört glad över att alla farangidioter i Thailand förpassas utanför Thailand"
Nja de flesta av oss är fortfarande kvar :)

/ SatanG

Vart är alla Thailändare som blockerar poliser som vill hämta illegala faranger? Vart är Thailändarna som sitter och blockerar polisbilar och stoppar flygplan? 555
Jag har inte heller sett några med gatstenar som kastas mot blåljuspersonal ,kanske för att de har annan färg där på saftblandarna , Nåt för Morgan att fundera över

Liknande trådar

Tillbaka
Topp