Thai Hälsominister säger att utlänningar är smutsiga och inte duschar.

 
När man läser såna uttalanden så är det en signal om att vara försiktig med långsiktiga investeringar i det landet. Han är säkert inte ensam om att tänka så. Dessutom påverkar det andra så att det kan vara en förberedelse för kommande restriktioner. Hoppas att jag har fel, men för tillfället avvaktar jag med överföringar.

Hej

För våran del tog vi det beslutet redan i maj 2014, frugan har redan sålt 3 av sina 5 farmer och ett hus söder om Hua Hin.

Mvh isan lover
 
Någon thailandsresa inom överskådlig framtid blir det icke för min del. Hatar rasism i alla dess former, dylika uttalanden av en minister gör mig vansinnig. Så jag hoppas verkligen att han får ångra sina ord en lång tid framöver genom uteblivna turister. Land of smile, vart tog du vägen?
 
Någon thailandsresa inom överskådlig framtid blir det icke för min del. Hatar rasism i alla dess former, dylika uttalanden av en minister gör mig vansinnig. Så jag hoppas verkligen att han får ångra sina ord en lång tid framöver genom uteblivna turister. Land of smile, vart tog du vägen?

Vi förstår, din fru tycker alltså att Ni ska stanna i Sverige...:reta:
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp