Resan till Sverige

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Phonta " sa:
Du får gärna förtydliga ditt inlägg för en d.um Sd pensionär utan målarutbildning

Förtydliga vad ? Man behöver väl ingen målarutbilning för att kunna se vart Sverige är på väg !. Själv har jag ingen men ändå uppmärksammat vad som sker med Sverige

Det var ju det jag menade , vi som inte har målarförmans-utbildning är så dumma så vi förstår inte att detta är bra för Sverige , det berikar Sverige och är lönsamt ...
reinfeldt snackade i nattmössan i Lördags när han gjorde "harakiri" , han var utom kontroll , helt vettskrämd ;D ;D ;D

Jag hoppas din hemresa i morgon går bra Phonta och jag hoppas även att du och dina barn har haft det bra tillsammans här i Sverige :)

Ja verkligen, ha det mysigt på Norwegian. Det skall bli intressant att se hur länge du kan hålla dig borta från gamla Swedala denna gången, det blir väldigt länge misstänker jag. :)

"Phonta " sa:
Ja, i morgon lyfter Norwegian tillbaka mot Thailand , känns förbannat skönt , inte bara för att jag saknar min fru och mina vänner utan även för att Sverige under bara 15 mån har totalt förändrats , fy fn vad mycket skitfolk på stan , lösdrivare , tiggare , narkomaner , oliser och vakter överallt .. OJOj vart är Sverige på väg :o
Poliser kan du inte sett många av!! Ja, alla ni som röstade JA till EU röstade även JA till nya moderaternas omhuldade s.k. "fria rörlighet"! Skitfolk är moderater - borde bjuda hem tiggarna eller tvingas till det samt upplåta ett eller två rum till 11000 bostadslösa flyktingar!
Snacka om att ha ställt till det, IQ skonummer!

Klockan nu 6 på morgonen , vaknar nu samt skall ha en macka med västerbtten samt en kopp te , sen börja städa av kompisens lägenhet samt kolla av att allt är ok , sen kommer en kanonpolare och hämtar , lunch sen på vägen till Arlanda . 1500 take off med Norwegian

"Phonta " sa:
Klockan nu 6 på morgonen , vaknar nu samt skall ha en macka med västerbtten samt en kopp te , sen börja städa av kompisens lägenhet samt kolla av att allt är ok , sen kommer en kanonpolare och hämtar , lunch sen på vägen till Arlanda . 1500 take off med Norwegian

Västerbotten som är så mumsigt. Där har du något du kommer att sakna för den finns väl inte i dom välsorterade farangbutikerna eller på IKEA därnere? ;)

Phonta ha en trevlig hemresa nu gubben så möts vi i december :):) hälsa alla där.nere nu från mig o tjejen

"Phonta " sa:
Det var ju det jag menade , vi som inte har målarförmans-utbildning är så dumma så vi förstår inte att detta är bra för Sverige , det berikar Sverige och är lönsamt ...
reinfeldt snackade i nattmössan i Lördags när han gjorde "harakiri" , han var utom kontroll , helt vettskrämd ;D ;D ;D

Ser att du lyckas få med mig i vart varannat inlägg :)

Ett tips dock... du reser nog till fel platser för där jag håller till ser man varken massa vakter eller poliser eller tiggare osv.. så ja du har nog rätt hade utbildat dig (till tex målare) så hade du kanske haft råd att bo på andra platser än de du beskriver.
Den misären du beskriver finns ju inte ens på Rosengård (som brukar vara sdtomtarnas favvoplats att snacka om fastän de aldrig varit där) :)

Men önskar dig en lyckad resa hem till Thailand och synd att ditt sista besök i ditt fädernes land var en sådan besvikelse (menar detta så ingen spydighet :))!

"Hans Svensson " sa:
Poliser kan du inte sett många av!! Ja, alla ni som röstade JA till EU röstade även JA till nya moderaternas omhuldade s.k. "fria rörlighet"! Skitfolk är moderater - borde bjuda hem tiggarna eller tvingas till det samt upplåta ett eller två rum till 11000 bostadslösa flyktingar!
Snacka om att ha ställt till det, IQ skonummer!

Hade det varit val till EU idag så hade jag även denna gång röstat JA till EU-medlemskap.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar