Vill du ha euro i Sverige eller Skr ,

Jeg har bodd i Sverige og Thailand , og jeg har mye bedre livskvalitet i Thailand en Sverige . Her lever vi billigt med eitt fantastisk folk , som tar i mot deg med åpne armer . Og vist du har noe å klage over , er det ikke folkene i Thailand det er noe galt med , det må vere deg det er noe galt med deg . For det er lett å sjå feilen til andre , og trur mann er feilfri selv .

Så vad är Thailand bäst på?

Alt er bedre med Thailand . Skatten , livskvaliteten , folket . har vi noe å klage over i Thailand ????

Ja, det kan man ju tycka. De flesta länder har ju bättre skatt än Sverige. Till och med Norge har bättre skatt än Sverige.

Jag vet inte om folket är något bättre än folk runtom i världen. Visst finns det genuint snälla människor i Thailand, men det saknas inte direkt exempel på att du hittar värsta sortens människor bland thailändare heller.

Ja du klarar dig inte själv i Thailand.
Når man sitter i rullestol ,så trenger man hjelp . Og jeg har vedens snillaste kjerring ,hon gjor alt for jeg skal trivast . Kl. 5.00 på morgonen serverer hon meg kaffi på terassen , så jeg får kaffi og morgen sigaretten . Kl 7.00 frokost , 2 speilegg og brunebonner ,mjolk . Kjerringen tar alt husarbeid , og matlaging , og klokken 18.00 servera hon meg en stor Chang på terassen ,Og hon gjor alt for jeg skal trives , Vi har det godt her i paradiset ,Hva skal vi klage på ?????

Når man sitter i rullestol ,så trenger man hjelp . Og jeg har vedens snillaste kjerring ,hon gjor alt for jeg skal trivast . Kl. 5.00 på morgonen serverer hon meg kaffi på terassen , så jeg får kaffi og morgen sigaretten . Kl 7.00 frokost , 2 speilegg og brunebonner ,mjolk . Kjerringen tar alt husarbeid , og matlaging , og klokken 18.00 servera hon meg en stor Chang på terassen ,Og hon gjor alt for jeg skal trives , Vi har det godt her i paradiset ,Hva skal vi klage på ?????
Hushållerskor är billiga i Thailand och slipper ställa upp på bobom för gamlingar som är impotenta.

Dina föräldrar hade bara sig själva att ta hand om, deras pengar skulle inte räcka till 740 000 andra plus allt annat som det slösas pengar på.

Som Östling sa, va fan får jag för pengarna (skatten).
Ja det verkar väl inte gå någon nöd på den gnälliga gubben.
Så vad är Thailand bäst på?
Jag skulle tippa på turism, men det beror väl mest på att landet turligt nog ligger där det ligger.
Att jag och många andra Svenskar kan åka till Thailand och leva gott beror väl egentligen lika mycket (Om inte mer) på Sverige som Thailand?

Ja det verkar väl inte gå någon nöd på den gnälliga gubben.

Jag skulle tippa på turism, men det beror väl mest på att landet turligt nog ligger där det ligger.
Att jag och många andra Svenskar kan åka till Thailand och leva gott beror väl egentligen lika mycket (Om inte mer) på Sverige som Thailand?

Om priset var det samma som i Schweiz så hade nog inte folk tyckt att Thailand var så otroligt bra.
En ekonomisk fråga således

Om Thailand vore bättre än Sverige så skulle Thailändare ha råd att turista här.
Thailendarne turista i Sverige , ???? Hva har sverige som er bedre en Thailand . Hvem vil turista i Sverige ?? 62000 kriminelle . det har blitt ett gangster- paradis .

P1140947.JPG

Liknande trådar

Tillbaka
Topp