Tattoo Thai, Tolkningar och vad betyder det?

Rätt Glimten!! En redig Thai tattoo görs med en lång jäkla pinne... som lär göra oooont!!!
Ingen Chicken tattoo som vi gör... Har vänner i Thailand som har gjort det och håller på..
En stor rygg tattoo kan ta mer än ett år att slutföra.... Ingen normalt funtad person står ut någon längre tid...
Och de har nära relation med Wat...

Pepsi

Rätt Glimten!! En redig Thai tattoo görs med en lång jäkla pinne... som lär göra oooont!!!
Ingen Chicken tattoo som vi gör... Har vänner i Thailand som har gjort det och håller på..
En stor rygg tattoo kan ta mer än ett år att slutföra.... Ingen normalt funtad person står ut någon längre tid...
Och de har nära relation med Wat...

Pepsi

Kan bara hålla me dig om att det gör jäkligt ont o knacka in tatueringar på detta sätt har själv npgra gjorda på just det viset

Sen har jag även några osynliga som dom kallas för dom tatueras me en slags olja
Finns nog någon här som kan förklars bättre om inte så vet.nog tjejerna era va det e samma sak ne dessa e att munkar gör.under ett mässande

Ja jag funderade mycket på det. Hur kan man knacka in en stor fet gecko på halsen?? Hur djäkla ont får man inte då?? Själklart hade svärfar även knackat in andra figurer över hela kroppen.

En knäpp utmaning i dag..?

Många vill ha en tattoo.. Många är glada över vad man gaddat in.. !

Har ni gaddat något som är fint eller relaterar till Thailand?
Svara och bifoga ett foto... Och gärna en kommentar ...
Berätta gärna varför eller hur.

Tror det finns många snygga tatto och en hel del galna...
Jag tror det finns många åsikter om vad som är snyggt mm.
Upp till var och en ...!

Dela med dig och tänk på Thailand...

images

Pepsi , Ling noi...

En knäpp utmaning i dag..?

Många vill ha en tattoo.. Många är glada över vad man gaddat in.. !

Har ni gaddat något som är fint eller relaterar till Thailand?
Svara och bifoga ett foto... Och gärna en kommentar ...
Berätta gärna varför eller hur.

Tror det finns många snygga tatto och en hel del galna...
Jag tror det finns många åsikter om vad som är snyggt mm.
Upp till var och en ...!

Dela med dig och tänk på Thailand...

images

Pepsi , Ling noi...

Din frågeställning är egentligen utan svar och inget vet svaren? Tattoo ja en del vill se häftiga ut, en del tror på något, en del lever i en dröm. De allra flesta som, gör tattoo är de som tror att de är just unika och de är allena. De kom till en Tatto-studie och trodde att de var unika, sen förstod de att den japanska ormen på deras överarm, bara var en turistattraktion.

Lyco är ju utan tvekan en av de mest sakliga och korrekta personerna här, tycka vad man vill om det.

När man gör Thai till en grej är man redan ute och cyklar, tycker jag... Visst ser man skillnader i början.Men med åren ser man mer likheter än skillnader.
Lyco är och förblir kung på att kunna sånt som andra inte ens ger ett uns för att kunna :p (O jag är känd för att vara likadan, men Lyco utklassar mig med hästlängder :p )

Är det vissa personer på forumet som röker på lite för mycket och tror de är lite bätrtre än andra..?
Verkar så... Typ "Jag har varit i Thailand så länge att alla andra är nollor.... Bar a vi coola som varit här längre är något.... Yeeeaa man rasta man cool man.... Jisses .. hur insnöad får man bli.....

Är det vissa personer på forumet som röker på lite för mycket och tror de är lite bätrtre än andra..?
Verkar så... Typ "Jag har varit i Thailand så länge att alla andra är nollor.... Bar a vi coola som varit här längre är något.... Yeeeaa man rasta man cool man.... Jisses .. hur insnöad får man bli.....

Du kommer in och snackar om Reggae, sen säger du att vissa v oss röker på för mkt??

Nej... Jag har inte rökt weed sen jag var 25.. Och ja, jag har varit här med uppehåll sedan 2006.
Vad förväntar du dig??

Såklart vi som har en inblick i vardagsliv har en annan syn.. Cynisk? Jag är inte negativ. Men kom igen, se inte bara rosor.. Thailand är ett pissland precis som Sverige.. Så mkt skit under ytan. Att låtsas som något annat är ett skämt.... @Phonta Hjälp mig....

Du kommer in och snackar om Reggae, sen säger du att vissa v oss röker på för mkt??

Nej... Jag har inte rökt weed sen jag var 25.. Och ja, jag har varit här med uppehåll sedan 2006.
Vad förväntar du dig??

Såklart vi som har en inblick i vardagsliv har en annan syn.. Cynisk? Jag är inte negativ. Men kom igen, se inte bara rosor.. Thailand är ett pissland precis som Sverige.. Så mkt skit under ytan. Att låtsas som något annat är ett skämt.... @Phonta Hjälp mig....

Och med det sagt, Thailand är ett rosenbad av harmoni. Allt upp till dig. Men ta också utgångspunkten från dig o skit i andra. Andra har inget med ditt liv här att göra...

555555... Är Lyco påtänd... snackar om japanska ormar bla bla som om han var en doktorand i Thai Tattoo..:afro:
Kanske han är....?? :):p
Cha cha och kom ner på jorden vänner... Älskar er med... Phom rak Khun !!! :xmas_smiley:

555555... Är Lyco påtänd... snackar om japanska ormar bla bla som om han var en doktorand i Thai Tattoo..:afro:
Kanske han är....?? :):p
Cha cha och kom ner på jorden vänner... Älskar er med... Phom rak Khun !!! :xmas_smiley:

5555. Pepsi framstår påständ :p Och inget fel med det. I am with ya, 4,20. :p

Nix!!! Men eftersom vi har tråden Tattoo kan han ju göra en ny tattoo eftersom Thai är så skit....
ไส้กรอกชนิดหนึ่ง ( Falu korv ) :D:D:p

Kram!!!!!
Pepsi

Lyco är ju utan tvekan en av de mest sakliga och korrekta personerna här, tycka vad man vill om det.

När man gör Thai till en grej är man redan ute och cyklar, tycker jag... Visst ser man skillnader i början.Men med åren ser man mer likheter än skillnader.
Lyco är och förblir kung på att kunna sånt som andra inte ens ger ett uns för att kunna :p (O jag är känd för att vara likadan, men Lyco utklassar mig med hästlängder :p )

Allt handlar om intresse, intresse för människor, intresse för kultur, intresse för för omtanke, intresse om dig själv, intresse för språk!, intressen för kultur samt inte mist, det som lärt mig mest "min familj".

Ja Pepsi, jag har alltid velat komma upp till 1, hur gör man det?

Lyco

Helt rätt Lyco...!! Håller med dig till 100 %... Utan intresse av människorna, omtanken och ta till sig och leva efter kulturen så finns det inget ... Familjen betyder allt.... Där av har jag för min fru Tattoerat in på bröstet.. Phom rak khun... Khun dee ao... Och det står jag för... Inget turist shit...
Pepsi

Liknande trådar

A
Svar
9
Visningar
3 K
A

Tillbaka
Topp