A
Anonym
Gäst
Jag har många gånger fått frågan om, vad betyder en tattoering från Thailand..
Det finns 1000 tals olika... Så lite svårt att svara på ..
Har själv en stor tiger på skuldran... Varför då tänker du.. JO ! För den symboliserar något för mig...
Inte vad andra tycker.. Bara för mig... Det är vad de mesta tatto betyder...
För mig är det en symbol för min Thailändska fru... Hon är underbar, grymt snygg och har samma temperament som jag.. Som en tiger..
Men jag skall i nästa vecka få min nya tattoo.. en stor svart drake på andra skuldran.. Varför..?
Jo ! Den är snygg och symboliserar min styrka gentemot tigern... Jag är rätt så stor .. ( 1.90 ..) (Muay thai djai )
Så draken tar hand om den lilla tigern... Sami pun rak punlaja... Jag älskar min lilla tiger..!!!
En del personer gillar att tattoera en massa skit över hela höger armen nuförtiden.. Varför???
En massa slingor av ingenting.. Coolt..? Kanske för dem nu eftersom deras kompisar har det...
Men det betyder inte ett skit... Bara ett mode ... som kläder... I dag coolt , men i morgon helt ute.. och då ångrade de sig.. WTF!!! TO LATE !!! 5555555
Vill du ha en fin tattoo... så tänk efter ... INGA NAMN på din tjej eller kille...... på din kropp... Regel nummer 1...
Kram PEPSI Sawadee krap mak mak