A
Anonymius
Gäst
Tycker att du missuppfattar mig, men jag har skapat en ny tråd nu iaf så får vi se om det kan komma något konstruktivt ut av det.Det jag vill är att det ska bli det bästa både för dig och mig och alla andra som använder forumet men fortfarande vara bra ur teknisk synpunkt.
Nä vi missuppfattar inte varandra, det är bara det om du är rå programmerare, så förstår jag att du inte kan förstå slutanvändarfunktion, för det är inte ditt uppdrag.
Ex: ett spel skall skapas, en gubbe skall skall skjuta en annan, du får i uppgift att skapa kod för detta alltså du skapar en funktion med if och else och annat, men de andra bestämmer hur denna funktion skall upplevas på skärmen och vara lätt att förstå och då lägger du in programkod som gör att vi som slutanvändare kan ha glädje av spelet.
Alltså jag förväntar mig inte att som du då programmerare skall förstå det som jag säger, så det är ingen missuppfattning, utan du kan inte förstå detta eftersom du har ingen bildning antagligen i webbdesign,
ART-Director eller DTP, samt producent, men jag har arbetat 10 år med webbdesign och slutanvändarprodukter samt programmering och vet hur en webbsida t ex skall vara uppbyggd så att den är användarvänlig!
Jag hävdar fortfarande att det enda du behöver är (ton) och den kan fortfarande ligga i mallen, så vad är problemet?
Senast redigerad av en moderator: