Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Klarar dig gör du säkert. Men Luke vet saker och platser som få känner till. Så precis som @nmax säger, bättre guide är svårt att hitta. Att han därtill är rackarns trevlig också gör bara saken bättre!
Klarar dig gör du säkert. Men Luke vet saker och platser som få känner till. Så precis som @nmax säger, bättre guide är svårt att hitta. Att han därtill är rackarns trevlig också gör bara saken bättre!
Var med på en av Lukes guide turer på Samui, fin väg upp på berget sas det, slutade med att en av bönpallsåkarna köpte in sig i en taxi ner från berget, han satt hellre på ett pickup flak tillbaka
Prime Minister Prayut Chan-o-cha has warned that Phuket's reputation as a tourist destination will suffer if local people do not stop trying to rip-off foreign visitors.
Undrar hur många gånger gunnarg@ har blivit rip off i paradiset, alla dom gånger han inte känner till, och skulle Adam och Eva bott i paradiset så kan man få misstanken att dom blev rip off på sina kläder, oavsett vad så ytterligare en punkt till, att lägga till listan att inte ödsla sin tid i detta land...
Prime Minister Prayut Chan-o-cha has warned that Phuket's reputation as a tourist destination will suffer if local people do not stop trying to rip-off foreign visitors.
Undrar hur många gånger gunnarg@ har blivit rip off i paradiset, alla dom gånger han inte känner till, och skulle Adam och Eva bott i paradiset så kan man få misstanken att dom blev rip off på sina kläder, oavsett vad så ytterligare en punkt till, att lägga till listan att inte ödsla sin tid i detta land...
Så är det naturligtvis, inte bara på Phuket. Har inte varit där sedan 2008 och då var det skräddarna som var mest enerverande. Bodde i Kata den gången, har aldrig bott i Patong. Tidigare gällde Karon med sporadiska besök i Patong.
Jag kör inte min hoj ute på grusvägar , glöm det . Inte en chans , så här ser det ut när vi åker där nere , inga enduros , Polarn hyrde en 150a , han åkte 4000 km med mig i vintras , snacka om att han fick gasa och växla , men en hårding uppifrån gränsen mot Scotland , en riktig bonnpojk , grymt kul hade vi
Om man får skriva lite om antalet turister i Thailand har jag svårt att tänka mig någon plats som tappat så mycket som Koh Phangan. Det som var proppat med turister 2008, helt sjukt, till dött nu. Kolla in bilder på Haad Rin 2019 så förstår ni.
Hela gator som är tomma.
Om man får skriva lite om antalet turister i Thailand har jag svårt att tänka mig någon plats som tappat så mycket som Koh Phangan. Det som var proppat med turister 2008, helt sjukt, till dött nu. Kolla in bilder på Haad Rin 2019 så förstår ni.
Hela gator som är tomma.
Är väl polisen som står för rip offen som skrämmer dom turisterna, typ plantera knark i fickorna på folk. Gillar Koh Phangan men åker aldrig dit över fullmoon. Bra om dom tappar mängder av turister
Ja, uppenbarligen så är det svindyrt , allt tyder på att det ligger 30-50% högre än Pattis , HH verkar ligga i samma nivå som Pattis , vete fn om jag vill bli rippad i Phuket ,, Ner till HH samt Chumpon och Kho Samui blir det , sen får jag se om det blir en sväng ner till Phuket
Ja, uppenbarligen så är det svindyrt , allt tyder på att det ligger 30-50% högre än Pattis , HH verkar ligga i samma nivå som Pattis , vete fn om jag vill bli rippad i Phuket ,, Ner till HH samt Chumpon och Kho Samui blir det , sen får jag se om det blir en sväng ner till Phuket
Bra det så får vi som gillar Phuket ha våra billiga ställen för oss själva Att man kan tro så mycket på vad andra säger om Phuket fast en del av dom bara har i stort sätt åkt igenom där eller bara varit på hotellet nästan hela tiden Lika så att säga att det är dyrare på 7/11 än på andra ställen Korkat
Bra det så får vi som gillar Phuket ha våra billiga ställen för oss själva Att man kan tro så mycket på vad andra säger om Phuket fast en del av dom bara har i stort sätt åkt igenom där eller bara varit på hotellet nästan hela tiden Lika så att säga att det är dyrare på 7/11 än på andra ställen Korkat
Jag bodde i Phuket Town i två veckor för ca 5 år sen , på hotell, hotellpriset var helt ok ,efter mycket prutande ,, Men fn så mycket dyrare var faktiskt allt , mest då som du skriver i patong ,, Phuket Town bättre , Jag får se, har ju i princip bestämt mig för en tripp dit . Har även bott på kata en vecka 2006 , då på hotell med min ex fru samt min pojk, idag några år äldre , kanske syns
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.