Helt rätt Jonas, Har ju sett detta oändligt många gånger världen över faktiskt. Alltså när snusförnumstiga PK-brudar ifrån Sverige åker på semester till Thailand med kameran och/eller videokameran i högsta hugg. Stannar till och fotograferar hur de thailändska kvinnorna VERKLIGEN är i verkliga livet. Kul att visa upp hemmavid på sina fester.
Dock fattar dessa svenska brudar inte att vad de ser är en exakt "spegel" av dom själva, och de val dom själva gör i livet.`
Den här storyn.....är så bra så jag kunde nästan tro jag skrivit den själv!!!

Så sant...så sant

....klistrar och vidarebefordrar till snorkiga Svenska "väninnor"....som kanske kan få en större förståelse...varför det är som det är...bland de fattiga kvinnorna i Thailand!

..Och..skillnaden mot västvärlden är bara tillvägagångsättet.........
Svenska brudar, västerländska brudar gör exakt likadant som sina medsystrar i de fattigare länderna. Enda skillnaden är att de fattiga tvingas ut i något som PK har gett ett namn "vid sidan av vägen-arbetare"...
Denna verksamhet som alltså heter prostiution i Thailand kallas i Sverige "Dating" och är ett vanligt normalt uppförande i det sociala livet. Kvinnor säljer sig inte på barer i Sverige, de säljer sig på dansrestauranter och pubar och andra offentliga inrättningar.
Svenska kvinnor tar inte betalt i BÖRJAN av sina "kunder", alltså männen som de väljer ut på dessa offentliga inrättningar i Sverige. De börjar kräva in sina betalningar, så fort som det har utvecklats till att dajta, som ju är ordet i västerlandet när brudarna har "raggat upp" en man. På dajtingen så börjar då så smått och i stort själva förhandlingen.
Västerländska kvinnor undersöker nu hur mannen som hon valt står sig i konkurrens gentemot andra prospekt som hon ävenledes raggat upp på sina nattliga äventyr. Mannen i sin tur måste nu visa vad han åstadkommit i livet, och han måste göra PR för sin egen person. detta kan jämföras med den manlige påfågelns viftande på på sina stjärtfjädrar!!!
Nu har kvinnan bestämt sig, alltså på vem hon skall satsa på. Hon står där i "Barens" dörr på Bangla Road, åh.. sorry det var visst datingmarknaden hon stod.. och nu kommer hennes "vickande på metkroken" inför mannen...ögon som ger löften om en fortsättning senare hemma, kanske...
mannen är nu uppspelt, stjärtfjädrarna står rätt upp, och plånboken kommer upp i en hiskerlig fart, och in på guldsmedsaffären och köper ringar, så dyra som möjligt ges till kvinnan. kanske halsband också..... Mannen har nu skrivit på alla köpehandlingar för det alldeles för stora huset, och hela hans ekonomi är nu i skyttegravarna i Lutzern.....
Nu så undrar jag, vad fan är skillnaden egentligen mellan en fördömande västerländsk kvinna och en thailändsk kvinna mer än att de inkvoterade svenska kvinnorna har arbeten och inkomster, och inte behöver ragga ute på gatan längre utan har råd att göra det under ett socialt skyddsnät.....
jag ser inga skillnader och som Jonas nämnde i sitt ovan inlägg så är anledningarna till ett "lyckat avslut" med en västerländsk kvinna:
1. inkomst
2 . ambition och företagssamhet....
tack för maten
legolas