Bilder från Filippinerna

alajgadaj

Medlem
Hej
Snygga foton @kurant .
Har själv varit på Php's en gång bara, blir nog inte av mer.
Jag har förstått du hänger på Cebu, så jag är nyfiken om du besökt Danao ngn gång.
Jag har läst lite om duktiga "smeder" där som tillverkar handeldvapen.
Mvh

kurant

Forumveteran
Hej
Snygga foton @kurant .
Har själv varit på Php's en gång bara, blir nog inte av mer.
Jag har förstått du hänger på Cebu, så jag är nyfiken om du besökt Danao ngn gång.
Jag har läst lite om duktiga "smeder" där som tillverkar handeldvapen.
Mvh
Jag har varit i Danao om det är där färjorna till Camotes går ifrån. Har bara övernattat där och ätit vid hamnen.
Vi bor numera i Cawayan distrikt på Masabate, en ö i Gotlands storlek och utanför turiststråken men vi är rätt ofta i Cebu som är ett centrum vad gäller sjukvård, shopping och fruns släktingar.
Intressant med detta om smeder, får kolla upp det.

alajgadaj

Medlem
Jag har varit i Danao om det är där färjorna till Camotes går ifrån. Har bara övernattat där och ätit vid hamnen.
Vi bor numera i Cawayan distrikt på Masabate, en ö i Gotlands storlek och utanför turiststråken men vi är rätt ofta i Cebu som är ett centrum vad gäller sjukvård, shopping och fruns släktingar.
Intressant med detta om smeder, får kolla upp det.
Hej
Jo finns nog bara ett Danao. Smederna och deras tillverkning är väl inget som pågår öppet, men de verkar vara en hyffsat stor industri där. Har aldrig sett så mycket hagelgevär och vapen ngn annan stans som på PHP'S så nog finns det en marknad.
Snygga foton!
Mvh

kurant

Forumveteran
Finns det förlorade så finns det vinnare.

Vatten är vägen till överlevnad.
Även om det är torrperioden i antågande.

Liknande trådar

Topp