Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Mat och rätter till julfirandet på nyårsafton.
Vi har redan delat ut julklapparna.
Nu är det att göra spagetti och sås på tomat, chorizo samt skinka till alla barn i byn.
Efterrätten blir den klassiska makaroner i olika färger, med en 5kg burk konserverade mixade frukter i sockerlag.
Blandas med grädde och fryses in som glass.
Själv ska vi äta squid med äggnudlar, grönsaker mm.
Det finns ljuspunkter i livet som får en att dra på smilbanden.
Gårdagens grej, var en som ville berätta att hans fru jobbade i Sverige.
Ryktet har gått att jag är svensk, fast alla kallar mig Amerikano ändå.
Svårt med geografi...
Jag frågade var i Sverige hans fru jobbade,
han svarade Danmark, ok i vilken stad då?
-Oslo....
Äntligen är Buglasan festivalen tillbaka i stan igen.
Det håller på i en vecka och är en utställning från regionens städer, en marknad och många uppträdanden.
I morgon Beauty Contest.
Äntligen är Buglasan festivalen tillbaka i stan igen.
Det håller på i en vecka och är en utställning från regionens städer, en marknad och många uppträdanden.
I morgon Beauty Contest.
får komma ner å svetsa lite, jag! Kan sakna Cebu i bland, men på Bauhaus i Sickla så jobbar det två st från just den ön så jag kan alltid surra med dom lite granna!
Sista dagen på festivalen och parader på stan.
Nu har elever och lärare kastat bort månader av utbildning i onödan tycker jag, men det håller jag för mig själv.
Nästa liknade event är nog först till påsk i city.
Nästan samma bilder som tidigare i stan men det är olika åldrar.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.