Billiga resor Sverige-Thailand. Thailand-Sverige.

Gick inte och prata med frugan på någon timme...

Vi har tur att de inte är långsinta för de tänder ju lätt ;D :o :P

Samma sak gäller i sverige, jag kan inte sälja huset utan att min fru skrivit intyg på att jag får :thumbsdown:
Huset har jag haft 25 år innan henne

"m " sa:
Nu säljer dom enkelresor till Thailand för 1:- på EastJet ... :P :P

Gissa om man blir sugen att åka! Men det blir väl "surare" när man skall ta sig hem antar jag ... :cry:
Hittade en resa med Finnair, få platser kvar från arlanda 30 aug-13 sept. 4286:- med OPODO,på Pricerunner. 12h resa med 2h i Helsiket. Kan inte bli mkt. bättre. Ska nog slå till på den. Åker du hem den 11-12 sept är det samma pris. Det är långt till nästa vinter o du förlänger en kanske dålig sommar.Vi är inne i maj o det snöar fortfarande. Vore kul om du hänger med..."
Billigt!! Själv siktar jag på januari med thai!
Kompisen skickade detta mail:"

Dax för en fråga om flygpriser igen.

Jag skall flyga Thailand - Sverige t/r i Juni och min slutdestination är Göteborg. Har kollat ett tag nu och priserna ligger ganska stilla. Finnair, SAS och KLM ligger i samma liga med priser mellan 6 500 och 7 500 om man är flexibel. Längre flygtider ger lägre pris och Stockholm har något lägre pris än Göteborg men det är väldigt lite variation. Om jag jämför med Norwegian så ligger de ungefär lika med alla kostnader inräknade.

Någon som har koll på kampanjer eller dylikt?

tycker det låter ungefär som det ska. Inte vanligt man kommer under de priserna om man inte åker sista minuten eller liknande. De priserna du skriver är vad jag brukar hitta med diverse kampanjer hos thai osv så det är nog där det ligger för en resa till "bra" pris.

Sen finns alltid "super" pris också men som sagt det är ju oftast någon hake med dom, speciella datum som ska passa eller kort tid i sverige eller bara under en kort tid dom säljs osv.

Någon som vet när det är bäst att åka strax före jul och vad det kostar. Bor i gbg.

"mackes " sa:
Dax för en fråga om flygpriser igen.

Jag skall flyga Thailand - Sverige t/r i Juni och min slutdestination är Göteborg. Har kollat ett tag nu och priserna ligger ganska stilla. Finnair, SAS och KLM ligger i samma liga med priser mellan 6 500 och 7 500 om man är flexibel. Längre flygtider ger lägre pris och Stockholm har något lägre pris än Göteborg men det är väldigt lite variation. Om jag jämför med Norwegian så ligger de ungefär lika med alla kostnader inräknade.

Någon som har koll på kampanjer eller dylikt?

Om du går in och kollar på www.pricerunner.se hittar du en resa med Aeroflot(Bangkok-Arlanda) den 4 juni -28 juni för 5100 kr.14 tim resp 15 timmar. Visserligen mellanlandning...men kort väntetid. Dessutom har de ju nya plan nu!

Lycka till! :)

Frank

"areeya " sa:
Om du går in och kollar på www.pricerunner.se hittar du en resa med Aeroflot(Bangkok-Arlanda) den 4 juni -28 juni för 5100 kr.14 tim resp 15 timmar. Visserligen mellanlandning...men kort väntetid. Dessutom har de ju nya plan nu!

Tack för tipset, framförallt för pricerunner. Den var ny, de har ju en suverän sökmotor nu!

"ledarn " sa:
När det gäller flygningar med Östbolagen fick jag följande råd av Peter på Jorden Resor:

Det är väldigt prisvärt många gånger och det är moderna fina flygplan nu för tiden..

MEN......... Om det blir något problem på vägen så finns det ingen hjälp att få..
Och framför allt ingen ekonomisk ersättning ifrån dom bolagen..
Vid förseningar betalar dom inga övernattningar eller sällan mat...

Det är väl ytterst sällan,i alla fall för mej sen 2006, att det blir förseningar...och betalar man med kort ingår ju försäkring för större dröjsmål. Har kollat upp Aeroflot och ser inga större problem med "delay" den senaste tiden. :nod:
Men andra har kanske mer upplysningar om detta.

Areeya

Så det är lite som att spela på lotteri...

Jag avstod en riktigt billig resa förra året p,g,a, detta råd..

Vet inte vad som hänt....? Förut fungerade det...men gör väl ngt fel ???.....

Vet vad jag gjorde Ledarn...tryckte direkt på cituationstecknet..i stället för att trycka på citera...demensproblem från min sida!!! :afro:

Sitter och tittar på resor är det nån som har koll på när thai brukar släppa sin vinterkampanj kampanjen nu är till sista okt? Har kollat på norweigian men börjar tro att det är en liten myt att dom är så billiga dom datum som är intressanta i dec går på 10300-13000 tusen från Stockholm och jämför man med thai i okt t ex 5-6 går thai på 5825 men norrmännen på 6048,den 26 med thai 6588 norrmännen 7826 osv

Hittade Bkk-Got med SAS (Thai Airways) på flygpoolen för 6900:- t/r Juni
Kunde boka direkt, man får 24 timmar på sig att betala så man kan kolla ordentligt.

Dom kör en nu på odenresor
dock ej med thai
jul pch nyårsresor
8795 from 13 dec två-tre veckors resor
det är ett bra pris för den perioden

"magnusjansson " sa:
Dom kör en nu på odenresor
dock ej med thai
jul pch nyårsresor
8795 from 13 dec två-tre veckors resor
det är ett bra pris för den perioden

det e va jag brukar att betala för mina 3 månaders billjetter när vi åker ner me Thai i dec

ja du är bäst på allt.
du är totalt överlägsen.
om du tror längden, du är borta har betydelse.

ja va säger man !!!

"magnusjansson " sa:
ja du är bäst på allt.
du är totalt överlägsen.
om du tror längden, du är borta har betydelse.

ja va säger man !!!

Nej men en tre månaders brukar vara dyrare än en en månds biljett me thai

vet inte vad det e för djävla fel på dig men nåt e det som saknas eller har inte tanten släppt till så grini som du e jämt......

Liknande trådar

A
Svar
5
Visningar
2 K
Lhon Gen
L

Tillbaka
Topp