Tycker du gapar djäkligt högt Jonas , bara käbbel om man inte har samma uppfattning som du , tråkig inställning , och du vet att det är politiken i detta land som är skit , sånt som vi inte får skriva om ,, Jag var aldrig fattig i Thailand , däremot tjänar jag inte en helv massa stålar såsom du alltid skall diskutera ,, ditt liv tycks kretsa runt och bestå av detta ,, Jag måste spara för att kunna leva utan att arbeta för mycket ,, ett par millar räcker inte långt om man skalll leva som en stofräsare som du Jonas ...

Jag kan även jag gå tillbaka till en massa som du har skrivit genom åren , läser jag det sen som jag vill , så kan jag säkert få det att låta som jag vill också

, men jag orkar inte bry mig , även du svänger ofta som en vindflöjel ,, folk ändrar åsikt , så även du Jonas , även om du kanske tycker att du har den bästa åsikten så har den ändrats över tiden , precis som hos oss andra Det handlade om 50k i månaden att leva på , och det går djäkligt bra , och räcker för oss andra normala , jag hade till och med råd att betala mina MC samt bilar cash , till och med en ny bilköpte jag , en pickis , riktigt taskig affär för övrigt att köpa en ny bil ,och naturligtvis som räcker inte 50k till bilinköp samt inköp av MC mm , det förstår ju du antar jag ,, Men att leva samt betala hyra mat ,nöjen bensin mm ,Inga problem alls