Rätt och fel Gillar ni barnskrik på flyg.

Gillar ni barnskrik på flyg.

• Ja

Röster: 3 4.5%
  • Nej

Röster: 51 77.3%
  • Bryr mig inte.

Röster: 12 18.2%

• Totala väljare
    66

Du har inte velat svara på pm jag skickat dig, men är det ok nu att ta bort dina två andra nick du har här som du inte skrivit i sen jag skickade pm till dig?
Jag brukar inte avslöja något sånt här i normala fall, men i detta fallet har det hållit på sen @armeth blev medlem och @apknug slutade att skriva. Sen skrev han ett inlägg som han raderade och skrev i sitt nya nick, då hade jag bevis att dom två var samma person.
Han fortsatte att ignorera mina frågor via pm, just nu pga av det så skulle jag kunna ta bort honom också pga att han körde tre nick, men väljer att hänga ut honom istället då ni andra ser vilken feg skit han är.
Den fege skiten är säkert medlem på mpr också med diverse olika nick.

Jag hade varit på ett jobb i Kanada och skulle vidare till Nya Zeeland med en mellanlandning i Honolulu.
Flyget till Hawaii tog tolv timmar med två ungar och mamman som inte brydde sig att ungarna klättrade på mig.
Kom utmattad fram till Honolulu på morgonen och hade en hel dag att driva omkring. Det blev så varmt att jag till slut gick runt i bara shorts.
På kvällen köpte jag något som skulle lindra smärtan av solbrännan.
Vilken glädje när flygvärdinnan på Air New Zeeland erbjöd mig att sitta i första klass.

Ja tio tusen meters klubben e man med i .. Skrattar gott när jag hämtar barnbarnet på dagiset o ser damen som vi gjort det med .. ja ja . tiden går 40 år sen ..

Han har förmodligen googlat fram en förvrängd bild på en flygplanstoalett. Och helt rätt, jag släpar bara med mig det nödvändigaste in i kabinen inklusive ett minimalt ombyte om den incheckade väskan skulle komma bort.
Det är som ni inte förstår
att det var ett skämt men det är btt då ska det huggas
direkt, att tvätta av nån på
toa i planet går utmärkt
bara ha dörren öppen

Liknande trådar

P
Svar
1
Visningar
3 K
Gazton