Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja, ta med sig skrikande barn på flyget och orsaka storbråk borde minst ge flygförbud för barnet iaf och pengaböter för föräldrarna för att avskräcka andra.
Ja, ta med sig skrikande barn på flyget och orsaka storbråk borde minst ge flygförbud för barnet iaf och pengaböter för föräldrarna för att avskräcka andra.
Det är rätt stor skillnad på att gilla och att tåla!
Jag gillar inte barnskrik så jag röstade nej. Det kan vara av olika anledningar som barn skriker och barn måste få skrika, det är deras sätt att kommunicera/uttrycka frustration. Att förbjuda barn att skrika är väl ungefär som att förbjuda vuxna att prata.
Jag gillar inte barnskrik så jag röstade nej. Det kan vara av olika anledningar som barn skriker och barn måste få skrika, det är deras sätt att kommunicera/uttrycka frustration. Att förbjuda barn att skrika är väl ungefär som att förbjuda vuxna att prata.
Man kan ju också undra om man ska tillåta sådana idioter ombord på ett flygplan som är en säkerhetsrisk för flygplanet och är beredda att starta bråk ombord uppe i luften bara för att ett barn skriker.
Livstid banning från alla flygbolag skulle jag tycka på de idioterna som betedde sig som de i artikeln. Dom kan ta båtyen/tåget restan av livet eller hålla sig hemma.
Jag svarade Bryr mig inte. Och det är sant, barn är människor och har rätt att flyga som alla andra. Som sagt, stanna hemma om man inte vill riskera att bli störd.
Man kan ju också undra om man ska tillåta sådana idioter ombord på ett flygplan som är en säkerhetsrisk för flygplanet och är beredda att starta bråk ombord uppe i luften bara för att ett barn skriker.
Livstid banning från alla flygbolag skulle jag tycka på de idioterna som betedde sig som de i artikeln. Dom kan ta båtyen/tåget restan av livet eller hålla sig hemma.
Det är väl kanske andra gången i mitt liv som jag håller med dig.
Och ”pollen” vi har haft är ju fullständigt fel.
Gillar du barnskrik i affärer?
Gillar du barnskrik hemma?
Ingen gillar barnskrik. De flesta lyssnar hellre på Pink Floyd, Mikael Wiehe, Slayer, Wizex eller annat. Få sätter på en skiva med barnskrik.
Business class är väl att föredra. Men det är många som tar med barnen i business class.
Jag svarade Bryr mig inte. Och det är sant, barn är människor och har rätt att flyga som alla andra. Som sagt, stanna hemma om man inte vill riskera att bli störd.
Stanna hemma eller ge dig inte ut på längre flygresor om du har småbarn är min åsikt. Jag gissar att småbarn hellre stannar hemma än ger sig ut på en flygtur på 10-12 timmar om dom får välja själv.
Stanna hemma eller ge dig inte ut på längre flygresor om du har småbarn är min åsikt. Jag gissar att småbarn hellre stannar hemma än ger sig ut på en flygtur på 10-12 timmar om dom får välja själv.
Ja det är bara egoistiska föräldrar som utsätter småbarn för så långa resor, föräldrar som reser med nästan nyfödda för att dom skall få lite strandhäng.
Mina barn har aldrig varit jobbiga för varesig mig eller mina medpassagerare.
Småbarn gillar att flyga. Dom gillar även att komma fram till resmålet.
Jag har till och med varit så pass ohyfsad så att jag har tagit med ungen i first class.
Fungerar finfint.
Ja det är bara egoistiska föräldrar som utsätter småbarn för så långa resor, föräldrar som reser med nästan nyfödda för att dom skall få lite strandhäng.
Nejdå. Inga problem med småbarn.
Bara var barnen till lags, så går det utmärkt.
Värst är det nog när man snålar och åker ekonomi utan brusreducerande hörlurar.
Mitt tips blir att betala för en businessbiljett eller åtminstone premium economy.
Business kan med fördel bokas i separat kabin om det finns på planet.
Jag har till och med varit så pass ohyfsad så att jag har tagit med ungen i first class.
Fungerar finfint.
Största problemet är föräldrar vars barn tillåts göra vad som faller dom in.
Dvs ”medvetna” barn som tillåts härja fritt och endast av föräldrarna själv ses som ”söta, gulliga och med ett charmerande beteende”
Fungerar finfint.
Alla barn är ju olika. Grabben var bara 4månader första gången han flög. Gick alldeles utmärkt. Frugan ammade honom vid start och landning samt när han var hungrig såklart. Han sov all tid däremellan.
När han blev äldre blev det lite jobbigare. Inte för att han skrek speciellt mycket eller länge men han vägrade sova så mamma och pappa fick inte heller någon sömn. Folk runt omkring blev nog inte så störda var nog jobbigast för oss. Han somnade alltid vid landning eller strax efter och då var han ganska tung och lealös att bära på speciellt när man inte fått sova själv.
Kabinpersonalen hjälpte till ibland så att man fick vila lite. Sonen var ganska energisk då
Nu på hemvägen så var det en kvinna med en liten parvel, runt ett år för han kunde precis nästan gå. Hon såg lite trött ut mamman och visst grät barnet någon gång. När jag gick till toan lekte jag lite snabbt med lillen och han bara skrattade. Mamman var nog trött när dom kom fram men gick hur bra som helst. Alltid värst för föräldrarna tror jag.
Största problemet är föräldrar vars barn tillåts göra vad som faller dom in.
Dvs ”medvetna” barn som tillåts härja fritt och endast av föräldrarna själv ses som ”söta, gulliga och med ett charmerande beteende”
Fungerar finfint.
Fungerar finfint.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.