Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)
I går va det då dax för.kräftor o tjejen gillade de
Men nubben va rör stark tyckte hon men dom svenska hemkokta kräftorna.gillade.hon skarpt lite salta sa hon bara i dag ska jag fixa lite rökta räkor.åt.henne
Oj oj oj, jag som trodde att du bl.a. kunde och kände till Thailand, där ser man.
Jag som turist hittar tydligen bättre i landet än du som fastboende.
Hur känns det?
Oj oj oj, jag som trodde att du bl.a. kunde och kände till Thailand, där ser man.
Hur känns det?
I går va det då dax för.kräftor o tjejen gillade de
Men nubben va rör stark tyckte hon men dom svenska hemkokta kräftorna.gillade.hon skarpt lite salta sa hon bara i dag ska jag fixa lite rökta räkor.åt.henne
Hur känns det?
Nu är det nog så att du kanske var för snabb, det är nämligen så att jag känner till dom mest civiliserade trakterna, där det finns fina vägar att rida en big Bike på . Inte dessa små ställen mellan Oh Nang och Koh Lak.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.