glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)

Jag hoppas vinna högsta vinsten så att jag kan åka ner och träffa henne. Jag hoppas att du kommer överrens med din fru glimten66. Hon är stilig, du kan va lycklig.

Har ju varit lite dålig på att lägga in bilder ett tag nu så jag lägger in två från mobilen

uploadfromtaptalk1378376392831.jpg

uploadfromtaptalk1378376431842.jpg

Gott att se dina bilder igen, Micke. Inspiration behövs, vi börjar bygga vårt nya hus nu. Det skall vara klart nästa sommar när vi åker ner, skönt att bli av med det gamla termitrucklet. :)

"b-tung " sa:
Är det "thairidge" på dom bruna?

Ingen aning vi fick dom när vi va på Koh Larn nu juli dom hade blivit övergivna nere på stranden så dom som hade resturangen gav dom till oss för jag gav dom mat va så jäkla taniga så dom fråga om jag ville ta dom me mig upp till huset

Om man läser mellan raderna är det ju fortfarande jobbigt på hemmafronten. Hoppas det löser sig.

"glimten66 " sa:
Ja det får vi fasen hoppas annars kommer ja se ut som något från ett konsentrations läger om detta fortsätter

Fy tusan Micke, känner med dig. Du måste försöka tänka på dig själv också men det är lättare sagt än gjort naturligtvis. Håller tummarna att det löser sig!!

Liknande trådar

Svar
24
Visningar
2 K
glimten66
G

Tillbaka
Topp