glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)

"glimten66 " sa:
Ja på den tiden det va me film rulle ;)

Trodde du sa när du var ung, det var väl till och med innan filmrullen, trodde det var stenhuggeri och runor som gällde då 5555,
Du fyllde ju nästan gubbe nyligen ;)

Men men man är inte äldre än man gör sig :)

"Jonas " sa:
Trodde du sa när du var ung, det var väl till och med innan filmrullen, trodde det var stenhuggeri och runor som gällde då 5555,
Du fyllde ju nästan gubbe nyligen ;)

Men men man är inte äldre än man gör sig :)

Kasta inte sten i glashus du e snart där du me ;)

Men tjejen säger att ja e 20 :)

Min tjej vet inte hur gammal jag är, hon trodde jag fyllde 39 i April inte 40 och jag har inte rättat henne bara mumlar lite när hon säger att jag är 39 ;) 5555

Min son kollade på Chima lego på YouTube häromdagen. Då frågade han mig: "Pappa kollade du på det när du var lite också?" Jag sa det fanns inte Chima då, det fanns inga datorer hemma och fanns inte YouTube. Då tittade han på mig och sa, är du född förr i tiden?

Dagen efter ville han titta i en bok om dinusarier, han sa, pappa kan du hämta boken om djur från förr i tiden ... sen skrattade han ... :(

"Janne " sa:
Min son kollade på Chima lego på YouTube häromdagen. Då frågade han mig: "Pappa kollade du på det när du var lite också?" Jag sa det fanns inte Chima då, det fanns inga datorer hemma och fanns inte YouTube. Då tittade han på mig och sa, är du född förr i tiden?

Dagen efter ville han titta i en bok om dinusarier, han sa, pappa kan du hämta boken om djur från förr i tiden ... sen skrattade han ... :(

Det gør jag med nu (skrattar alltså) inte lætt att vara från førr i tiden 55555

eze7a5ut.jpg
ydaty7eh.jpg

Liknande trådar

Svar
24
Visningar
2 K
glimten66
G

Tillbaka
Topp