glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)

Glimten , jag fick ditt Pm , dock kan jag ej svara då jag inte är din kompis tydligen ;)

Jag fixar detta endera dagen ,, och hälsar från Dig naturligtvis .................. :thumbsup:

"Phonta " sa:
Glimten , jag fick ditt Pm , dock kan jag ej svara då jag inte är din kompis tydligen ;)

Jag fixar detta endera dagen ,, och hälsar från Dig naturligtvis .................. :thumbsup:

tack gubben fixar till det när.jag har tillgång.till datorn o inte mobilen

Jub jub

Glimten !!!

Var ärlig nog och berättade för min dam vad som skulle göras , hon blev skogstokig ;D Vad fa..tror du folk där tror , undrar om det är så smart att starta krig med gumman pga av detta ... :o Får se om hon börjar tänka igen så kanske jag kan fixa det i alla fall....

"Phonta " sa:
Glimten !!!

Var ärlig nog och berättade för min dam vad som skulle göras , hon blev skogstokig ;D Vad fa..tror du folk där tror , undrar om det är så smart att starta krig med gumman pga av detta ... :o Får se om hon börjar tänka igen så kanske jag kan fixa det i alla fall....

Va inte hon försvenskad eller försvann. det direkt ni flytta ner ;) ;)

;D ;D Svartsjukan får du aldrig ur dem , men jag kollar om jag kan få till det med ett bud i samma kvarter eller nere på Soi Buakauv :D

Lite från dagens pattaya inge vidare väder
yna3yra7.jpg
a3upyqu9.jpg
ypugy6u8.jpg
5enetaby.jpg
a9eqyjy4.jpg
equby9ug.jpg

Idag ganska skont ,korde 1 timmes cycling i morse,nu till BigCsen till Sri Racha :D

Oj min fru tjötar om att hon vill äta druian ... kom jag på när jag såg flaket ...

Nu ser jag varför.jag inte kan svara i min egen tråd går.jag på snabbsvar på tapatalk så.fungerar det inte men annars går det men det konstiga e att snabb svar funkar i dom andra trådarna

"Berralund " sa:
Durian, nä fy för den lede. Då föredrar jag rambutanen.
Durian är inte så illa men inte värt priset, men rambutan är ju supergott! Men köpte lite Durian idag ... man är ju så snäll, sen finns det ju massor av thaiaffärer inom 250 meters radie från där jag jobbar ...

Svärföräldrarna har börjat sälja frukt vid MRT tunnelbanestatiinen nu. Det är ingen hyra där och dom har tjänat 6000 B efter alla kostnader på tre dar. Ja har vräkt i mig rambutan (på thai "nga") och en annan frukt som heter "mong kut"

"Janne " sa:
Durian är inte så illa men inte värt priset, men rambutan är ju supergott! Men köpte lite Durian idag ... man är ju så snäll, sen finns det ju massor av thaiaffärer inom 250 meters radie från där jag jobbar ...

Jo jag har också varit snäll ibland. Men förbehållet är att eländet skall ätas ute, den vedervärdiga stanken kommer inte in i huset. :o :o :o

"Berralund " sa:
Jo jag har också varit snäll ibland. Men förbehållet är att eländet skall ätas ute, den vedervärdiga stanken kommer inte in i huset. :o :o :o
Jo jag köpte en lite bit, kanske 300-400 gram skalad. Hon fick det mot att hon åt det på balkongen. Hon gick ut och tog en bit och njöt. Jag åt också lite. Gott men inte värt priset. Tycker det luktar ganska gott men vill ändå inte ha doften inne.

Min fru sa att vi ska äta resten imorgon bitti för det är bra att äta på fastande mage driver ut mask i magen bla. Tror väl inte jag har men enligt min fru har alla det ... hmm ska väl ta lite i morgon bitti blir väl som en ny människa sen ... :thumbsup:

Liknande trådar

Svar
24
Visningar
2 K
glimten66
G

Tillbaka
Topp