glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)

Fan kan fortfarande inte snabbsvara i min egen tråd men i alla andra skit......

Mang kut är en grymt hälsosam frukt , äter den gärna då den är stor och fin just nu här i Pattis , iofs ganska dyr i förhållande till annan frukt men förbannat god ;D Läs gärna om den ,sök på Thailänsk mangkut , antibekteriell ,skall motverka en hel del sjukdomar ,massor av antioxidanter ,vitaminer mm. :thumbsup:

Mang kut säljer farsan för 35 B per kilo. Men då har han plockat dom själv i bergen och valt ut dom bästa. När han säljer i Bkk och han e inne på tredje dagen, rear han dom för 25B per kilo. Tycker inte det är dyrt alls.

Dagsfärska bilder från tjejen här ska jag bo den första tidwn

5epu8emy.jpg

Sen lite blandat

e8uhydeb.jpg
3ajave2y.jpg
nuhe9e8e.jpg
jy3ede7u.jpg
e9aquzup.jpg

Den "bajsbruna PCXen såg jag senast igår utanför ett ölschapp på Pattaya Klang soi 9 ;)

I dag blev det hel rekond på biken den har ju fått.några repor nu så i dag tog tjejen den till pattaya tai o bytte ut all den bruna.plasten till ny brun plast så nu ser den ny ut till den dyra kostnaden av 1800 bath ;)

2e2azu8a.jpg
te6yme6y.jpg

"Phonta " sa:
Mang kut är en grymt hälsosam frukt , äter den gärna då den är stor och fin just nu här i Pattis , iofs ganska dyr i förhållande till annan frukt men förbannat god ;D Läs gärna om den ,sök på Thailänsk mangkut , antibekteriell ,skall motverka en hel del sjukdomar ,massor av antioxidanter ,vitaminer mm. :thumbsup:
Bra tips phonta...-söt frukt är bättre än
"Phonta " sa:
Bra tips, lägg gärna ut en bild om du har! Känner säkert igen den då, annars blir jag förvånad!

"glimten66 " sa:
I dag blev det hel rekond på biken den har ju fått.några repor nu så i dag tog tjejen den till pattaya tai o bytte ut all den bruna.plasten till ny brun plast så nu ser den ny ut till den dyra kostnaden av 1800 bath ;)

2e2azu8a.jpg
te6yme6y.jpg
Fråga tjejen vad hon tror det kostat om du kommit själv?

O nu e dom hungriga.igen.;) fan har ju inte.gått mer än 3 timmar sen sist dom åt
y7abeje5.jpg
qa7yve7a.jpg
uha9adyv.jpg
4ema6aru.jpg
majepe2a.jpg
suzyvata.jpg

"Phonta " sa:
Kan ngn lägga ut en bild på mang kut...tack!

Haj Hans Här är bilden

Det är Mangosteen

Inte så dyr på landsbygden Phonta.

Jag kopte ett kilo igår här i Nang Rong 20 Baht

mangosteen.jpg

Liknande trådar

Svar
24
Visningar
2 K
glimten66
G