Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)
Stort tack kycklingen! Känner igen den, söt och god!! Ska välja bort sött godis och glass och rikta in mig på frukt när jag slutar jobba. Det går om viljan finns och om man är rädd om hälsan!
Vad tycker du om Nang rong?
Inte än du märker när.jag kommer ner då blir.det lite fler.bilder.varje dag dessa bilder va tjejen som tog när.hon o syrran va ute igår me tempel o mat
Vi tog me 2 kilo till Sverige.
Svärfar står ju och säljer för 30 B och inte långt bort finns det för 20. Men Thaisen ser och vet skillnaden på kvalitet. Grannarna säljer nästan inget. Dom måste vavdagsfärska för att inte bli dåliga.
Dessa vi tog hem trivs väldigt bra att ligga framme. Inte en enda har blivit dålig än
I Pattis kan de köpas allt från 25 thbt till 50 thbt , 50 thbt är det bara dumma turister som köper för . Vi köper av bättre kvalitet för 30 -35 thbt . Stora fina med ett härligt fruktigt kött .. Verkar hålla magen i trim ,vet inte varför men historien säger att de har en mängd nyttiga antioxidanter samt andra vitaminer som frukt normalt har .... Samt att de är goda ................
I Pattis kan de köpas allt från 25 thbt till 50 thbt , 50 thbt är det bara dumma turister som köper för . Vi köper av bättre kvalitet för 30 -35 thbt . Stora fina med ett härligt fruktigt kött .. Verkar hålla magen i trim ,vet inte varför men historien säger att de har en mängd nyttiga antioxidanter samt andra vitaminer som frukt normalt har .... Samt att de är goda ................
Finns av två sorter. De flesta frukter har flera sorter, vissa ger större frukter och av bättre kvalitet. Jag kan inte sätta i mig dom som det har blivit ett "gult klet" i så hellre avstår jag än att köpa för 15B och sedan slänga.
Därmed om dom säljer till farang, så trots att 50B e billigt för oss är det ett farangpris.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.