glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)

lägger in några av dom snälla bilderna

Micke pojkkalender, tjejer bl.a 025.jpg

Micke pojkkalender, tjejer bl.a 022.jpg

Micke pojkkalender, tjejer bl.a 010.jpg

La Luna beachparty 083.jpg

Micke pojkkalender, tjejer bl.a 010.jpg

Micke pojkkalender, tjejer bl.a 022.jpg

La Luna beachparty 083.jpg

Jodå det gick ...en del ivarje fall. Den med pussen och att ni fortfarande pratar med varandra kan ju iofs få en svartsjuk tjej att köra tysta leken.

Hahaha, menar du att din brud sett bilder på dig och bönan som du pussar och du tycker att det är konstigt att hon e sur?
Jisses Micke, vad hade du sagt om det vore tvärtom, om det var hon som var tjejen på bilderna med en annan farang? En ung stilig muskulös rackare..
Nä du borde nog köpa en stor bukett och dyr choklad och krypa till korset med en kärleksfull ursäkt.

Fast enda felet du eg gjort är att du lät bruden se bilderna ;)

"FA " sa:
Hahaha, menar du att din brud sett bilder på dig och bönan som du pussar och du tycker att det är konstigt att hon e sur?
Jisses Micke, vad hade du sagt om det vore tvärtom, om det var hon som var tjejen på bilderna med en annan farang? En ung stilig muskulös rackare..
Nä du borde nog köpa en stor bukett och dyr choklad och krypa till korset med en kärleksfull ursäkt

Fast enda felet du eg gjort är att du lät bruden se bilderna ;)

Lät o lät hon hittade dom på fem minuter o det spelar ingen roll att hon vet att det bara e ett foto jobb ;)
Själv e jag inte svartsjuk av mig så hade jag bara vetat bakgrunden till bilderna så hade jag inte brytt mig ;)

Sen att hon ser bra ut hjäpte ju föga finns bilder på henne i röd topp några sidor bakåt :)

En riktigt söt pingla ... men det är ju din fru också ... Skulle vara kul att veta vad din fru säger om det inträffade till sina vänner :D

Tror också på att du ska avsluta att prata med bruden och säga att det var nog fel att ställa upp på jobbet utan hennes vetskap och att hon inte var med och se vad som verkligen hände ...

Bara för du inte är sotis av dig måste du förstå henne ... (vad nu hon ska vara sotis på ;) )

"Janne " sa:
En riktigt söt pingla ... men det är ju din fru också ... Skulle vara kul att veta vad din fru säger om det inträffade till sina vänner :D

Tror också på att du ska avsluta att prata med bruden och säga att det var nog fel att ställa upp på jobbet utan hennes vetskap och att hon inte var med och se vad som verkligen hände ...

Bara för du inte är sotis av dig måste du förstå henne ... (vad nu hon ska vara sotis på ;) )

Ja vad hon säger till sina vänner e nog inga snälla saker ;)

Be om ursäkt nej det kommer jag inte att göra

Lika envisa båda två :nod:

Delvis förswtår jag er båda två också ... försök och möts mitt i mellan då. Du säger att du slutar snacka med pinglan men då får hon acceptera det som hände eller rättare sagt inte hände.

Visa nu att ni är vuxna ... ;)

"Janne " sa:
Lika envisa båda två :nod:

Delvis förswtår jag er båda två också ... försök och möts mitt i mellan då. Du säger att du slutar snacka med pinglan men då får hon acceptera det som hände eller rättare sagt inte hände.

Visa nu att ni är vuxna ... ;)

får väl göra som farbror säger då ;)

Har föjt era trådar här under en tid och har precis registrerat mig i dag,det är inte lätt att få en thai dam att medge att hon har handlat fel då förlorar hon ju ansiktet,de är envisa så många gånger låter de det gå åt fanders hällre än att medge att dom har handlat fel,ialla fall mot oss fallanger,vill man ha en god och glad thai dam så får man nog vackert bita i det sura äpplet fast man inte tycker att man handlat fel enligt våra principer.Det är vad jag har upplevt genom åren i allafall. :wai:

;D
"Magnus7412 " sa:
Har föjt era trådar här under en tid och har precis registrerat mig i dag,det är inte lätt att få en thai dam att medge att hon har handlat fel då förlorar hon ju ansiktet,de är envisa så många gånger låter de det gå åt fanders hällre än att medge att dom har handlat fel,ialla fall mot oss fallanger,vill man ha en god och glad thai dam så får man nog vackert bita i det sura äpplet fast man inte tycker att man handlat fel enligt våra principer.Det är vad jag har upplevt genom åren i allafall. :wai:
Det kallas toffelhjälte i farangland.

Tja!

Vilken söt tjej och fina bilder du har lagt in.

Har du fler bilder att visa?

Jag läste här att du vart sjuk, va tråkigt. Krya på dej :wai:

Tack för alla fina bilder du lagt ut glimten66. Det betyder mycket för mig att titta på dom och drömma mig bort en stund. Underbart och hoppas du blir bra snart igen å att du blir immun för all framtid mot såna åkommor. Tjejen vid cykeln är fin du ... :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

"Furir Revär " sa:
Tack för alla fina bilder du lagt ut glimten66. Det betyder mycket för mig att titta på dom och drömma mig bort en stund. Underbart och hoppas du blir bra snart igen å att du blir immun för all framtid mot såna åkommor. Tjejen vid cykeln är fin du ... :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Tackar Furiren ja tjejen vi cykel e vacker det håller jag me om hon e väl en av anledningarna till att gumman e lite sur på mig här hemma

Liknande trådar

Svar
24
Visningar
2 K
glimten66
G

Tillbaka
Topp