glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)

"glimten66 " sa:
Tullgarns
punujepa.jpg
ere6avyz.jpg
8uza2y8a.jpg
Där är det fint, vad ska ni göra där då, ska kungen ha fest?

Vi har varit där o levererat whiskey barer till operakällaren det e en jakt mässa där till helgen

Äh vem behöver rockn roll och bärs när man är bäst, snyggast, rikast och smartast.
Nä no more rock'n roll skall sitta hemma och räkna pengar och kolla på TV slipper man bli bakfull, ful, sleten, dum och fattig ;) mycket bättre.

Jag har haft 7 bilar, två hus, 50 rai gummi, breitling och en mille Nok i madrassen, men jag va fan inte lycklig. Nu är jag lycklig och jag har nästan ingenting kvar, 150k i skulder, men detta är första månaden jag gått med vinst på nästan två år. Jag kommer leva ett lyckligt liv med frugan och barnen, pengar i överflöd är bara en bonus. Nej, in med sköna bilder på sköna människor, sköna historier, så har vi ett grymt fora sedan...

Självklart skall det vara Rock'n Roll tänker alldrig sätta mig framför TV:n och gro fast till en utorkad svamp.
Måste ju ha något att berätta för barnbarnen och att bara berätta om vad som gick på TV på min tid är ju inte så roligt. Men får köra på med Rock'n Rollen när man är på landbacken igen ;)

Men ja jo, men nu har vi en lönetråd att diskutera i, kan vara bra med jag är intresserad vad andra tjänar i samma bransh, för att se så man får rätt betalt. Som 3dje styrman här ombord nu han har gått med 3dje styrmanslön i 1.5 år nu fast han skulle haft haft 2dre styrmans lön för 6 månader sen men det kände han inte till. 5k skillnad så kan vara viktigt.
Sen vill jag ju helst få mig nåt i Asien så hade vart bra om man fick hört från någon inom sjöfart där nere.

Värre med allt politiker / invandrar snack som har nada med Thailand att göra som går på repeat nu i 5 olika trådar så booring.

Men men nu lämnar vi glimten66 tråd ifred med sådant snack och kollar på hans bilder.

"Jonas " sa:
Självklart skall det vara Rock'n Roll tänker alldrig sätta mig framför TV:n och gro fast till en utorkad svamp.
Måste ju ha något att berätta för barnbarnen och att bara berätta om vad som gick på TV på min tid är ju inte så roligt. Men får köra på med Rock'n Rollen när man är på landbacken igen ;)

Men ja jo, men nu har vi en lönetråd att diskutera i, kan vara bra med jag är intresserad vad andra tjänar i samma bransh, för att se så man får rätt betalt. Som 3dje styrman här ombord nu han har gått med 3dje styrmanslön i 1.5 år nu fast han skulle haft haft 2dre styrmans lön för 6 månader sen men det kände han inte till. 5k skillnad så kan vara viktigt.
Sen vill jag ju helst få mig nåt i Asien så hade vart bra om man fick hört från någon inom sjöfart där nere.

Värre med allt politiker / invandrar snack som har nada med Thailand att göra som går på repeat nu i 5 olika trådar så booring. :thumbsdown:

Men men nu lämnar vi glimten66 tråd ifred med sådant snack och kollar på hans bilder.

;D japp vi tycker rätt lika du å jag...

Ja att Stockholm är vackert kan väl knappast någon förneka. :) Men det finns ju en nuna där som inte förskönar det hela tyvärr... ;) ;) ;)

sitter o kollar lite gamla bilder så jag kan väl dela me mig vet inte om dom har visats här förr men vet ni det skiter ja i :) :)

IMG_0339.jpg

IMG_0358.jpg

IMG_0359.jpg

IMG_0379.jpg

IMG_0376.jpg

va fan nu då dom ligger rätt i datorn men shi fick ja det bidde en hans ;)

Fina bilder, vrider gärna litet på huvudet...bensprattel är aldrig fel, har missat det när jag varit där men det ska det bli i november när jag kommer med en kompis....vill inte gå in ensam!

Stockholm är fint nu, vill inte vara någon annanstans - imorgon blir det dock en utflykt till Trosa eller Vagnhärad...-vädret ska bli bra. :)

Var i Nyköping igår...riktigt trevlig stad! :) :)
1,5 timme med bil från Stockholm...-ett litet "paradis"....

20140601_161942.jpg

20140601_140535.jpg

20140601_163303.jpg

20140601_162132.jpg

20140601_140538.jpg

Liknande trådar

Svar
24
Visningar
2 K
glimten66
G