Hus för oss dödliga

"ledarn " sa:
Där ser öppet och friskt ut på den nya platsen...

Viktigt för att slippa all mygg !!
(Och framför allt grannar med tuppar)

En sak till som håller myggen borta fick ja veta e citron gräs runt huset fick ja veta o när jag fråga frugan sa hon visst e det så o vi har en massa runt våran pool så kan va det plus den öppna naturen som gör att vi inga har

Jonas ser bra ut enkelt men funkoinellt gillar att det e en massa trä inne me :)

Börjar närma sig

048.jpg

049.jpg

050.jpg

"legolas " sa:
Fantastiskt Mackfaktorn, grattis till det....... Så jääkla snyggt.....

legolas
Tack tror det blir bra när det nån gång blir färdigt tar en jäkla tid bara tycker jag.Du får kika förbi på en kaffe nån gång när du kommer ner till civilisationen.

"legolas " sa:
"komma ner till civilisationen"?, Enkelt, det är ju bara att köra åt öster i 15 mil så är ju jag där. problemet verkar ju inte vara jag, det är ju du, du åker ju "hem" nu snart skriver du ju!! Så är Sverige = hem eller är Thailand = hem för din del?

MVh - legolas
Kom på det när jag skrev men känns som man har två hem just nu far till sverige då den 8 nov men eftersom huset ej han bli klart så "måste" vi ju komma tillbaks så fort vi kan.

Sawadee Khrap.

Glimten och ni andra som har byggt.
Har ni byggt klart nu?

Summera garna,
X vad det kostade
X hur mycket ni gjorde sjalva,
och
X vad som har ingatt.

Mejla garna planlosningar till mig!

Har nagaon tips pa byggarbetskraft i sodra Thailand (Thung Song)??

"golfers " sa:
Sawadee Khrap.

Glimten och ni andra som har byggt.
Har ni byggt klart nu?

Summera garna,
X vad det kostade
X hur mycket ni gjorde sjalva,
och
X vad som har ingatt.

Mejla garna planlosningar till mig!

Har nagaon tips pa byggarbetskraft i sodra Thailand (Thung Song)??

hej golfers våran kåk e nästan klar nu bara lite små grejer kanske runt 50-100 tusen till innan klart helt

våran e 115 kvm ungefär nere o 50 kvm uppe öppen planlösning som du sett på bilderna hus plus blommor buskar, gräsmatta ja allt inkl huset under 900 tusen bath vi har gjort den del själv men inte mycke sen byggde vi en liten stuga finns en färsk tråd här me alla priser efter som på den stugan

micke glimt

Nu har man varit och inspekterat husbygget. Detta är var som har hänt dom 4 veckor man var ute på arbete. när jag åkte var det bara arbete under mark avklarat.

Steg4.1.jpg

steg4.3.jpg

steg4.4.jpg

steg4.6.jpg

Väldigt tjusigt hus, Mackfaktorn. Grattis till det, förstår att du vill åka ner och kolla in det hela. Ser påkostat ut. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Skitsnyggt mackfaktorn men bor ni i ett sånt där inhägnat område tyckte det såg så ut på en av bilderna där man skymta flera lika dana kåkar
Gillar eran entre riktigt nice

Liknande trådar

A
Svar
88
Visningar
14 K
R
A
Svar
3
Visningar