Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Känns lite sådär att sätta sig framför Tv,n nu när våren har kommit på allvar. Dessutom brukar det bli lite avslagit nu i början på gruppspelet,,, men Swe-Rys, fan det är ju ett måste. Jag gissar 5-3 till 3 Kr
Tyvärr missar jag matcher som börjar 16.00, men nu är jag hemma, får väl följa 3:e. Ganska förvånad att vi leder, Ryssarna tar det lugnt antagligen, vet vilken kapacitet de har
Tyvärr missar jag matcher som börjar 16.00, men nu är jag hemma, får väl följa 3:e. Ganska förvånad att vi leder, Ryssarna tar det lugnt antagligen, vet vilken kapacitet de har
Sverige leder rättvist, dock i underkant efter 2 perioder. Visst Ryssarna är giftiga när de kommer med fart, men Fast är säker. Ser riktigt bra ut, kommer bara bli bättre och bättre dag för dag
Sverige leder rättvist, dock i underkant efter 2 perioder. Visst Ryssarna är giftiga när de kommer med fart, men Fast är säker. Ser riktigt bra ut, kommer bara bli bättre och bättre dag för dag
Ja, Ryssarna är alltid loja och ointresserade och tar det inte på allvar i början, kan ju aldrig tänka mig att de inte skulle vara bättre än så här. Samtidigt är det ju bra att 3 kronor är taggade från start, om det beror på att Ryssarna är loja eller om Sverige är bra är omöjligt att säga så här i början men kul ändå att de verkar gå in för det!
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.