Ishockey-VM 2017

Hur slutar ishockey-VM för Tre Kronor?

• Dom vinner naturligtvis

Röster: 9 52.9%
  • Ett hedersamt silver

Röster: 3 17.6%
  • Man räddar äran med ett brons

Röster: 2 11.8%
  • Hamnar på en retfull fjärdeplats

Röster: 1 5.9%
  • Åker ut i semifinal

• Åker ut i kvartsfinal

Röster: 0 0.0%
  • Det blir adjöss efter grundspelet

• Totala väljare
    17

Det här är ju bättre än tv vilka kommentatorer ni är;)speciellt nu när jag inte har tillgång att titta på VM kör hårt gubbar å mycket uppdateringar tack:D;):)

image.jpg
Känns lite sådär att sätta sig framför Tv,n nu när våren har kommit på allvar. Dessutom brukar det bli lite avslagit nu i början på gruppspelet,,, men Swe-Rys, fan det är ju ett måste;):). Jag gissar 5-3 till 3 Kr:thumbsup:
En bra uteplats, ett glas rosevin och cigaretter och radio och en sambo som klipper gräset. Allt är perfekt.

Tyvärr missar jag matcher som börjar 16.00, men nu är jag hemma, får väl följa 3:e. Ganska förvånad att vi leder, Ryssarna tar det lugnt antagligen, vet vilken kapacitet de har:D
Sverige leder rättvist, dock i underkant efter 2 perioder. Visst Ryssarna är giftiga när de kommer med fart, men Fast är säker. Ser riktigt bra ut, kommer bara bli bättre och bättre dag för dag;):):):laugh::laugh::nod::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Sverige leder rättvist, dock i underkant efter 2 perioder. Visst Ryssarna är giftiga när de kommer med fart, men Fast är säker. Ser riktigt bra ut, kommer bara bli bättre och bättre dag för dag;):):):laugh::laugh::nod::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Ja, Ryssarna är alltid loja och ointresserade och tar det inte på allvar i början, kan ju aldrig tänka mig att de inte skulle vara bättre än så här. Samtidigt är det ju bra att 3 kronor är taggade från start, om det beror på att Ryssarna är loja eller om Sverige är bra är omöjligt att säga så här i början men kul ändå att de verkar gå in för det!

Nu får vi bara hoppas att Richard Grönborg och Oleg Znaroks inte ryker ihop. Men i och för sig får den sistnämnde gärna göra bort sig. :D

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp