Ishockey-VM 2017

Hur slutar ishockey-VM för Tre Kronor?

• Dom vinner naturligtvis

Röster: 9 52.9%
  • Ett hedersamt silver

Röster: 3 17.6%
  • Man räddar äran med ett brons

Röster: 2 11.8%
  • Hamnar på en retfull fjärdeplats

Röster: 1 5.9%
  • Åker ut i semifinal

• Åker ut i kvartsfinal

Röster: 0 0.0%
  • Det blir adjöss efter grundspelet

• Totala väljare
    17

Ja nu ökade dom lite, om de vill vinna vinner de antagligen, tyvärr:D

Nu börjar det se farligt ut. Ryska björnen har kravlat ut ur idet och där kom kvitteringen. Jäkla skit, skärpning nu!

Undrar om inte referaten och analysen höjdes med @Lyco inträde ;);):p:D

hehe, ja analyser har man gott om men ser man på SHL-slutspelet var det ju rena berg och dalbanan. Men för att vara lite allvarlig så visst Sverige kan man aldrig räkna bort i VM, har ju vunnit otaliga guld när man trodde allt var över efter tre matcher:):D

Måste tillbaka nu upp med er för hel,,,,e. Man kan väl inte säga som Kronvall sagt ,,, det är bra för Sverige om de förlorar,, eller

Sverige och Ryssland är ganska lika när det gäller psyke, behöver för det mesta något att bita i för att vara riktigt bra. Kanada och USA t ex kör ju full fräs oavsett motstånd:)

Tyvärr får jag säga att det är inte samma gloria över detta med hockey vm som det var förr. Det här med att spela nästan mitt i sommaren gör att det är svårt att få upp den där riktiga febern.

I morgon t ex skall det ju bli upp mot 20 grader varmt om vi har tur, vem fan har lust att sitta och titta på Hockey-VM då, känns helt malplacerat.:rolleyes:

:)
Tyvärr får jag säga att det är inte samma gloria över detta med hockey vm som det var förr. Det här med att spela nästan mitt i sommaren gör att det är svårt att få upp den där riktiga febern.

I morgon t ex skall det ju bli upp mot 20 grader varmt om vi har tur, vem fan har lust att sitta och titta på Hockey-VM då, känns helt malplacerat.:rolleyes:
Imorgon ska jag inte se någon hockey;) Skitförlust idag, men jag ser en oerhörd styrka i detta Savideen:)

:)
Imorgon ska jag inte se någon hockey;) Skitförlust idag, men jag ser en oerhörd styrka i detta Savideen:)

Jo, det finns nog resurser. Ser man på gruppen så skall ju Sverige lätt utan att anstränga sig gå vidare, allt annat är ju en skandal!

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp