Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
hehe, ja analyser har man gott om men ser man på SHL-slutspelet var det ju rena berg och dalbanan. Men för att vara lite allvarlig så visst Sverige kan man aldrig räkna bort i VM, har ju vunnit otaliga guld när man trodde allt var över efter tre matcher
Sverige och Ryssland är ganska lika när det gäller psyke, behöver för det mesta något att bita i för att vara riktigt bra. Kanada och USA t ex kör ju full fräs oavsett motstånd
Sant. Jag skrev tidigare att matcherna nu i början inte betyder så mycket, allt för att få en bra kvart,,, 5555 Men jag är galen,, lever in i matcherna å det värsta
Sant. Jag skrev tidigare att matcherna nu i början inte betyder så mycket, allt för att få en bra kvart,,, 5555 Men jag är galen,, lever in i matcherna å det värsta
Tyvärr får jag säga att det är inte samma gloria över detta med hockey vm som det var förr. Det här med att spela nästan mitt i sommaren gör att det är svårt att få upp den där riktiga febern.
I morgon t ex skall det ju bli upp mot 20 grader varmt om vi har tur, vem fan har lust att sitta och titta på Hockey-VM då, känns helt malplacerat.
Tyvärr får jag säga att det är inte samma gloria över detta med hockey vm som det var förr. Det här med att spela nästan mitt i sommaren gör att det är svårt att få upp den där riktiga febern.
I morgon t ex skall det ju bli upp mot 20 grader varmt om vi har tur, vem fan har lust att sitta och titta på Hockey-VM då, känns helt malplacerat.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.