Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Man ska aldrig ge upp. Jag gjorde det en gång när Sverige mötte Tyskland i fotboll, låg under med 4-0 efter första halvlek, då gick jag och la mig, morgonen efter kollade jag texttv 4-4, snacka om att ha missat det bästa,. Detta händer inte igen
Man ska aldrig ge upp. Jag gjorde det en gång när Sverige mötte Tyskland i fotboll, låg under med 4-0 efter första halvlek, då gick jag och la mig, morgonen efter kollade jag texttv 4-4, snacka om att ha missat det bästa,. Detta händer inte igen
Självklart ger man aldrig upp, bara att jag alltid tippar fel, så tippar man på Kanada vinner motståndaren ...
Måste vinna lite tekningar och effektiva i PP ... annars bättre än väntat. Normalt sett passar inte transatlantisk hockey Sverige, men kanske dessa killar som spelar där och gör succe där ...
Hyfsad första period men vi måste göra mål, Kanada kan vara spelmässigt i underläge en hel match men ändå vinna, för mål kommer de att göra, så otroligt viktigt att 3 Kronor också gör mål, inga hedersamma förluster här nu.
Skenet kan bedra Kanada kanske ser beskedligt ut nu men men.
Ja, nu har svenskarna drabbats av narkolepsi igen, inte mycket som går rätt, fattar inte hur det kan bli en sådan total förändring bara för att det var periodvila
Jo, bra att det kom inför sista perioden, kanske kanske kan Kanada tappa fattningen, vore bra om Sverige kan hålla och kanadensarna blir murkna och får sitta i utvisningsbåset, kanske kanske är undrens tid inte förbi
Jo, bra att det kom inför sista perioden, kanske kanske kan Kanada tappa fattningen, vore bra om Sverige kan hålla och kanadensarna blir murkna och får sitta i utvisningsbåset, kanske kanske är undrens tid inte förbi
Inte för att vara pessimist, men Ryssland ledde med 2-0 ...slutade 4-2 ... det är nu kanadicker är starka, de kommer göra allt och lite till. Nu måste tre kronor vara förberedda.
Ser vi till semifinalerna hade ju Sverige en betydligt lättare resa än Kanada, kanske de är lite möra ändå men Kanada är oerhört oberäkneliga och kan helt utan förvarning blixtra till så 3 Kronor måste se till att störa högt upp, snabbt spel och framförallt göra mer mååååååååååååål
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.