Ishockey-VM 2017

Hur slutar ishockey-VM för Tre Kronor?

• Dom vinner naturligtvis

Röster: 9 52.9%
  • Ett hedersamt silver

Röster: 3 17.6%
  • Man räddar äran med ett brons

Röster: 2 11.8%
  • Hamnar på en retfull fjärdeplats

Röster: 1 5.9%
  • Åker ut i semifinal

• Åker ut i kvartsfinal

Röster: 0 0.0%
  • Det blir adjöss efter grundspelet

• Totala väljare
    17

Så dåligt powerplay får vi nog leta efter, inte en chans vinna sådana matcher då, grymt besviken nu, men det vänder fort i hockey, ni kom väl ihåg Vm -92 där Sverige från att ha varit uträknade till att vinna hela skiten, (såg det på stopptid i söndags).:)

Man kunde tro att det var ett gång juniorer på isen igår...
Så jävla rörigt och nuttigt passande.. Har väl aldrig sett så många tappade puckar..
Knappt en närkamp vid sargerna.. Damhockey..??

Så dåligt powerplay får vi nog leta efter, inte en chans vinna sådana matcher då, grymt besviken nu, men det vänder fort i hockey, ni kom väl ihåg Vm -92 där Sverige från att ha varit uträknade till att vinna hela skiten, (såg det på stopptid i söndags).:)
Jo alla PP utan ett var ju dåligt, passade hela tiden tillbaks pucken från mittzon när de hade en man mer. Kom ju aldrig in i zon, men tror det var på fjärde eller femte PP då hade de två minuter bra PP spel, tror det var Rask som fick öppet mål men sköt på domarens skridsko, Lindholm gjorde en suverän dragning, men tappade pucken när han skulle lägga in den ...

Hoppas du har rätt att det vänder. Inte kärt än!

Det var då för väl att jag inte stannade uppe och tittade på eländet. Uselt att torska när man vinner skottstatistiken övertygande, det tyder på dålig skärpa. Dags att ta på skämsmössan kanske?

Ja du kanske kan visa dem vart grynnorna är så att de tar öppna farleder:D:D:D, så vi kan ro detta i hamn:D:D
5555 Vi ska inte gå på grund ännu. Jag tycker faktiskt Sverige har spelet i sig för ett guld, dock fattas det lite skärpa i avslutningarna, men va lugna mina herrar det har bara börjat:);)

5555 Vi ska inte gå på grund ännu. Jag tycker faktiskt Sverige har spelet i sig för ett guld, dock fattas det lite skärpa i avslutningarna, men va lugna mina herrar det har bara börjat:);)

Håller med, så här brukar det ju se ut i grundspelet för 3 kronor för att sen helt plötsligt bli ett topplag. Som du säger spelet finns där, bara slipa lite på detaljer och få runt hela oljan i maskinen.

3 kronor har inte spelat dåligt egentligen gäller bara att knyta ihop säcken som det heter och göra de avgörande målen!

När är nästa match, idag? Jag har noll koll när jag är på jobbet, pinsamt men sant. :oops: Idag förmodar jag.

I morgon mot Lettland:) Som har full pott, en måstematch för 3kr;)
Tack! Och jag håller med dig, letterna måste piskas upp av mer än ett skäl. Det finns några letter här i rederiet och dom brukar vara rejält kaxiga. Så dom vill jag gärna täppa till truten på, det vore gott. Men det bör 3 K fixa.

Och kommer Henke tror ni?

Tack! Och jag håller med dig, letterna måste piskas upp av mer än ett skäl. Det finns några letter här i rederiet och dom brukar vara rejält kaxiga. Så dom vill jag gärna täppa till truten på, det vore gott. Men det bör 3 K fixa.

Och kommer Henke tror ni?

Jag tror han kommer. Hans brossa är ju kapten.

Tittar på Ita-Usa jänkarna leker hockey, men spelar inte bra. Italienarna supergiftiga i sina kontringar. Kunde lika gärna varit oavgjort, men just nu 0-3. Skitsamma, läste också att Oliver E Larsson är sjuk, Joel har tydligen smsat sin brorsa, han kommer nog.

Tittar på Ita-Usa jänkarna leker hockey, men spelar inte bra. Italienarna supergiftiga i sina kontringar. Kunde lika gärna varit oavgjort, men just nu 0-3. Skitsamma, läste också att Oliver E Larsson är sjuk, Joel har tydligen smsat sin brorsa, han kommer nog.
Det får vi verkligen hoppas, det vore kanonbra. Då har vi guldet som i en liten ask. :rolleyes:

Det får vi verkligen hoppas, det vore kanonbra. Då har vi guldet som i en liten ask. :rolleyes:
Sverige mötte just Lettland strax innan Vm och fick stryk, i den matchen blev Eidefors( tror jag han heter) fruktansvärt fult påkörd, mycket heta känslor då. De har ju en coach från NHL så det lär bli stenhårt.
Men jag är som vanligt optimist:). Skulle de mot förmodan vinna, så får du kölhala Letterna du har ombord;):laugh::D

Sverige mötte just Lettland strax innan Vm och fick stryk, i den matchen blev Eidefors( tror jag han heter) fruktansvärt fult påkörd, mycket heta känslor då. De har ju en coach från NHL så det lär bli stenhårt.
Men jag är som vanligt optimist:). Skulle de mot förmodan vinna, så får du kölhala Letterna du har ombord;):laugh::D

Jo imorgon vinner 5-3

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp