Ishockey-VM 2017

Hur slutar ishockey-VM för Tre Kronor?

• Dom vinner naturligtvis

Röster: 9 52.9%
  • Ett hedersamt silver

Röster: 3 17.6%
  • Man räddar äran med ett brons

Röster: 2 11.8%
  • Hamnar på en retfull fjärdeplats

Röster: 1 5.9%
  • Åker ut i semifinal

• Åker ut i kvartsfinal

Röster: 0 0.0%
  • Det blir adjöss efter grundspelet

• Totala väljare
    17

Självklart får Lettland stryk idag, något annat finns inte på kartan. ;) Och imorgon pulvriseras och förnedras italienarna efter konstens alla regler. Kommer Bäckström och Henke så känns det tryggare.

Jag hörde precis den goda nyheten på TV: Henke Lundqvist kommer till VM, lite oklart när. Dags att håva hem guldet nu, grabbar!!

Såg nyss Rys-Dan,, 3-0 där, men woooow Danskarna bjud upp till kamp,, kul att se.. Det här med blåbärsnationer kan vi stryka. Men ikväll är det allvar för 3 kr, nu jäv,,,r upp till bevis på riktigt

Såg nyss Rys-Dan,, 3-0 där, men woooow Danskarna bjud upp till kamp,, kul att se.. Det här med blåbärsnationer kan vi stryka. Men ikväll är det allvar för 3 kr, nu jäv,,,r upp till bevis på riktigt

Ja det var längesedan det fanns blåbärsnationer, sen länge har ju alla länder proffsspelare någon stans i världen, är det inte NHL så är det KHL och många spelar i Sverige, så att bara ställa ut skridskorna går ju inte längre.:)

Ja, 6-1 säger jag bara, nu måste de visa att de är guld värda:D

Sorry;) måste dela med mig av annat här. tycker Sverige gör det skapligt men inte mer, har så otroligt mycket mer i sig men det kommer inte ut. Letterna giftiga med en målis som står på huvudet. Halvtråkig match som inte tänt till ännu, men nu jä,,,ar;)

Sorry;) måste dela med mig av annat här. tycker Sverige gör det skapligt men inte mer, har så otroligt mycket mer i sig men det kommer inte ut. Letterna giftiga med en målis som står på huvudet. Halvtråkig match som inte tänt till ännu, men nu jä,,,ar;)

Ungefär så, ja tyvärr kan inte Sverige tända till om de inte har något att bita i och de tycker uppenbarligen inte Lettland är något att bita i...hehe

Tycker att Sverige spelar hyfsat men det var då något alldeles förbannat vad det är svårt att få in puckuslingen i mål. Måtte nu detta ordna till sig i tredje annars hjälper nog inte förstärkningen med Henke.

Tycker att Sverige spelar hyfsat men det var då något alldeles förbannat vad det är svårt att få in puckuslingen i mål. Måtte nu detta ordna till sig i tredje annars hjälper nog inte förstärkningen med Henke.

Ja, hyfsat och hyfsat, fattas ödmjukhet, fan jag sitter och läser om nunnor och munkar samt munklivet, spännande värre....hahahaha, matchen är ett i mitt tycke ett sömnpiller, måste bli mer ööööööööös:D:D

Liknande trådar

A
Svar
1 K
Visningar
46 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp