Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Självklart får Lettland stryk idag, något annat finns inte på kartan. Och imorgon pulvriseras och förnedras italienarna efter konstens alla regler. Kommer Bäckström och Henke så känns det tryggare.
Såg nyss Rys-Dan,, 3-0 där, men woooow Danskarna bjud upp till kamp,, kul att se.. Det här med blåbärsnationer kan vi stryka. Men ikväll är det allvar för 3 kr, nu jäv,,,r upp till bevis på riktigt
Såg nyss Rys-Dan,, 3-0 där, men woooow Danskarna bjud upp till kamp,, kul att se.. Det här med blåbärsnationer kan vi stryka. Men ikväll är det allvar för 3 kr, nu jäv,,,r upp till bevis på riktigt
Ja det var längesedan det fanns blåbärsnationer, sen länge har ju alla länder proffsspelare någon stans i världen, är det inte NHL så är det KHL och många spelar i Sverige, så att bara ställa ut skridskorna går ju inte längre.
Sorry måste dela med mig av annat här. tycker Sverige gör det skapligt men inte mer, har så otroligt mycket mer i sig men det kommer inte ut. Letterna giftiga med en målis som står på huvudet. Halvtråkig match som inte tänt till ännu, men nu jä,,,ar
Sorry måste dela med mig av annat här. tycker Sverige gör det skapligt men inte mer, har så otroligt mycket mer i sig men det kommer inte ut. Letterna giftiga med en målis som står på huvudet. Halvtråkig match som inte tänt till ännu, men nu jä,,,ar
Tycker att Sverige spelar hyfsat men det var då något alldeles förbannat vad det är svårt att få in puckuslingen i mål. Måtte nu detta ordna till sig i tredje annars hjälper nog inte förstärkningen med Henke.
Tycker att Sverige spelar hyfsat men det var då något alldeles förbannat vad det är svårt att få in puckuslingen i mål. Måtte nu detta ordna till sig i tredje annars hjälper nog inte förstärkningen med Henke.
Ja, hyfsat och hyfsat, fattas ödmjukhet, fan jag sitter och läser om nunnor och munkar samt munklivet, spännande värre....hahahaha, matchen är ett i mitt tycke ett sömnpiller, måste bli mer ööööööööös
Men vilka fullständigt inkompetenta, urusla och värdelösa domare. Övergrepp i rättssak!! Hoppas att dom inte får döma fler matcher. men en skön seger trots allt!
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.