Mine bilder frå Bangsaen Chonburi

I dag var jeg og grannen ute og spiste middag på en spesiel Restaurang , Her er det kanaler rundt borene og i kanalene svömmer det storfisk opp i 3 meter lang .

P1160013.JPG

P1160017.JPG

P1160018.JPG

P1160024.JPG

P1160025.JPG

P1160026.JPG

P1160027.JPG

P1160028.JPG

P1160030.JPG

Her i Bangsaen er det 7 Chinesisk buddha tempel på en strekning på 7 km, Og det störste og finaste med navnet Wat Thep Phuttaram skal vere ein av dei störste og finaste Chines Buddha tempel i verden . Hver helg kommer det på tusenvis av Thai-cinesere til Bangsaen hver helg , Det er 6 andre chines-buddhatempler som blir flittig besökt. se foto

architechture.jpg

buildings.jpg

bell.jpg

large-chinese-temple.jpg

P1100302.JPG

PC130969.jpg

P1100301.JPG

comples.jpg

monks-and-nuns.jpg

PC130978.jpg

Er dere intrisert av Chines tempel og historien så finnes det mye informasjon på internett navnet på templet er Wat Themp Phuttaram .

Her i Bangsaen er det mye tilstellinger som Idrett med. Maraton , Iroman 70,3 ,m,m Her har det vert flere gode idrettstjerner fra både Norge og Sverige som har stott på Premipallen og motatt premi , Mitt spörsmål er ,Hva heiter den Svenske dama her som blei nr. 1 i Iroman 70,3 Med Springing , löping og svöming . Det er stor skamm att ingen Svensker var å heia på henne , Hon konkurera med ca 20,000 deltakere og blei förstemen ,og ingen svensker reagerer ,

mm.jpg

p0 (2).jpg

Her i Bangsaen er det mye tilstellinger som Idrett med. Maraton , Iroman 70,3 ,m,m Her har det vert flere gode idrettstjerner fra både Norge og Sverige som har stott på Premipallen og motatt premi , Mitt spörsmål er ,Hva heiter den Svenske dama her som blei nr. 1 i Iroman 70,3 Med Springing , löping og svöming . Det er stor skamm att ingen Svensker var å heia på henne , Hon konkurera med ca 20,000 deltakere og blei förstemen ,og ingen svensker reagerer ,

mm.jpg

p0 (2).jpg
Det är väl ändå en gammal bildfråga du har ställt för många år sedan.

Hva er IROMAN 70,3 . Her kommer det ein Video som viser folk fra heile verden som konkurer med svömming , springing og sykling

Liknande trådar

C
Svar
24
Visningar
2 K
glimten66
G

Tillbaka
Topp