Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det kommer noen hundre tusen biler hver helg fra Bangkok , og mange av dei som eiger bilane besoker Walking Street Bangsaen .Hvem trur dere har storst omsetning Walking Street Pattaya eller Walking Street Bangsaen ?????
Det kommer noen hundre tusen biler hver helg fra Bangkok , og mange av dei som eiger bilane besoker Walking Street Bangsaen .Hvem trur dere har storst omsetning Walking Street Pattaya eller Walking Street Bangsaen ?????
Du har aldrig vart där så du vet inte ett skit.
Vi har hus ca 20min därifrån och har varit där flertal gånger och det är en falsk felaktig bild han sprider om Baeng Saen.
Vi har hus ca 20min därifrån och har varit där flertal gånger och det är en falsk felaktig bild han sprider om Baeng Saen.
Du har skrivit det på forumet under ditt nick Apknug.
Du skrev för par år sen att du aldrig hade varit vid Baengsaen beach och hade du besökt det efteråt så hade vi nog hört om det här, ditt svar nu säger mig att det stämmer med.
Jag dock har varit i Baengsaen många gånger......
Du har skrivit det på forumet under ditt nick Apknug.
Du skrev för par år sen att du aldrig hade varit vid Baengsaen beach och hade du besökt det efteråt så hade vi nog hört om det här, ditt svar nu säger mig att det stämmer med.
Jag dock har varit i Baengsaen många gånger......
Åkte förbi, du satt väl i en taxi och körde förbi Baengsaen.
Svara nu då, har du varit nere på Baengsaen beach och om såg det då ut som på "Einars" photo vilket han inte själv tagit då det är hämtat på internet.
Svara nu då, har du varit nere på Baengsaen beach och om såg det då ut som på "Einars" photo vilket han inte själv tagit då det är hämtat på internet.
Det var ikke fargen på sanden jeg tenkte på , Men kor klart vannet er på Bangsaen Beach , Når vannet er stilt ser du bunnen og kor klart vannet er i Bangsaen , Se foto .
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.