Mine bilder fra reiser, nord til sör i Thailand ,

Ligger den också 25 mil öster om Hua Hin?

Cha am?
Den ligger 30 mil öster for Hua Hin , Då kommer du til en stor ferie stad med mange norbagger og svensker , Når du er Hua hin på morgonen og solen står opp i öster uti havet , ca ,30 mil den veien kommer du til riktig plass , veit du navnet nu

Her er jeg og kjerringen i Khao San Road i Bangkok og tar oss en öl på en fortau Restaurant. Bort til oss kommer det ei dama som selger suvenir , Ho er så fortvila , ingen vil kjöpa suvenir frå henne , Jeg tar henne med inn på en Restaurant som ligger i närheiten og som er fult av folk , Her hjelper jeg henne med å selge suvenir til dobbel pris , Og nesten alle kjöpte suvenir av oss , Når vi kommer til bake til bordet kjerringen sitter , tar hon bilde av oss , Det er triveleg og kunne hjelpe folk .

r1.jpg

r2.jpg

r3.jpg

Har du så låg pension från Norge att du måste åka bathbuss, Inte ens svenska fattigpensionärer åker bathbuss i Thailand.
Vi reiser med Bahtbuss over alt her i Chonburi , Det er sosialt . du blir kent med mange hygelige Thai damer , Og dei spör min fru , hvorleis det er å väre gift med ein farang , Og her på bahtbussen får du höra mange historier og rundt i Chonburi.

Liknande trådar

C
Svar
24
Visningar
2 K
glimten66
G

Tillbaka
Topp