Den ligger 30 mil öster for Hua Hin , Då kommer du til en stor ferie stad med mange norbagger og svensker , Når du er Hua hin på morgonen og solen står opp i öster uti havet , ca ,30 mil den veien kommer du til riktig plass , veit du navnet nu
Her er jeg og kjerringen i Khao San Road i Bangkok og tar oss en öl på en fortau Restaurant. Bort til oss kommer det ei dama som selger suvenir , Ho er så fortvila , ingen vil kjöpa suvenir frå henne , Jeg tar henne med inn på en Restaurant som ligger i närheiten og som er fult av folk , Her hjelper jeg henne med å selge suvenir til dobbel pris , Og nesten alle kjöpte suvenir av oss , Når vi kommer til bake til bordet kjerringen sitter , tar hon bilde av oss , Det er triveleg og kunne hjelpe folk .
Her er litt bilder fra gatene i Hua Hin , det er litt lite turister i lavsesongen i Hua Hin , Men jeg reiser ikke rundt i Thailand for å se faranger , det ser jeg nåkk i Sverige .
En tur til Bangkok og feira Loy Kratong , Vi feira den i en park som ligg ved elven Shao Phraya Bangkok. Loy Kratomg finnes sted i den 12 månen i den Thailandske kalender . I den vestlige kalender faller den i November .
Vi reiser med Bahtbuss over alt her i Chonburi , Det er sosialt . du blir kent med mange hygelige Thai damer , Og dei spör min fru , hvorleis det er å väre gift med ein farang , Og her på bahtbussen får du höra mange historier og rundt i Chonburi.
Vi reiser med Bahtbuss over alt her i Chonburi , Det er sosialt . du blir kent med mange hygelige Thai damer , Og dei spör min fru , hvorleis det er å väre gift med ein farang , Og her på bahtbussen får du höra mange historier og rundt i Chonburi.
Dei fleste Bathbusser går hver 5 minutt , Dei andre store bussane på Soukomhvith Road går hver time , På bahtbussen er det ingen venting den går heile tiden , Og jeg har aldrig hört om noen ulykke på Bahtbussen , den er sikker i Trafikken .
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.