Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
@Norrpilen hur tar du gäddorna? Är det med spö,angel,gäddsaxar,eller nät. Jag är ett stort fan av angelfiske, men för det krävs ju is. Vilket vi inte hade i vintras.En bild iaf från några år tillbaka
@Norrpilen hur tar du gäddorna? Är det med spö,angel,gäddsaxar,eller nät. Jag är ett stort fan av angelfiske, men för det krävs ju is. Vilket vi inte hade i vintras.En bild iaf från några år tillbaka
Snyggt..Den var imponerande!! Jag lägger saxar,nästa vinter ska jag prova angeldon med knall.
Har fina minnen från tiden med farfar då det small och vippan gungade upp,& vi sprang mellan borrhålen.Gubben försökte lugna ner en ivrig liten spoling som ville börja veva in gäddorna direkt och det är mer än 40 år sedan
Snyggt..Den var imponerande!! Jag lägger saxar,nästa vinter ska jag prova angeldon med knall.
Har fina minnen från tiden med farfar då det small och vippan gungade upp,& vi sprang mellan borrhålen.Gubben försökte lugna ner en ivrig liten spoling som ville börja veva in gäddorna direkt och det är mer än 40 år sedan
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.