Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Sen liten hade jag en dröm att åka till USA och jaga tornadon. Gillar naturens krafter som tsunamin, jordbävningar, vulkanutbrott. Tyvärr var den inte kvalificerad som tornado, då den ej nådde mark. Tycker det är häftigt ändå i lilla Sverige =)
Sen liten hade jag en dröm att åka till USA och jaga tornadon. Gillar naturens krafter som tsunamin, jordbävningar, vulkanutbrott. Tyvärr var den inte kvalificerad som tornado, då den ej nådde mark. Tycker det är häftigt ändå i lilla Sverige =)
Särskilt vulkaner fascinerar mig, mäktiga och oförutsägbara naturkrafter. Drömmen är att få se ett rejält utbrott live, men på säkert avstånd naturligtvis!
Särskilt vulkaner fascinerar mig, mäktiga och oförutsägbara naturkrafter. Drömmen är att få se ett rejält utbrott live, men på säkert avstånd naturligtvis!
Det är jätte fascinerande. Island har ju nått på gång nu. Håller med. Men att se nått i klass 5 får man nog förflytta sig, men för oerfarna kan Island vara nått för oss nybörjare.
Låg och slappade på bungalowverandan i Sabang Beach i Filippinerna när den plötsligt började gunga fram och tillbaka, frågade då en filippinare som gick förbi vad det var, äh det var bara ett litet vulkanutbrott fick jag till svar.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.