Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Den här spelgalna tjädern blev riksbekant då den anföll allt och alla. En person ramlade omkull och bröt armen, en annan fick skador på bilen. Slutade med att de fick fånga in den och flytta på den till okänd plats..
Jäklar vilken fin bild, har du skickat in den till någon tävling? Fantastiskt välkomponerad, särskilt med möllan och diset i bakgrunden. Respekt!! Även om den kanske är ett montage??
Jäklar vilken fin bild, har du skickat in den till någon tävling? Fantastiskt välkomponerad, särskilt med möllan och diset i bakgrunden. Respekt!! Även om den kanske är ett montage??
Tack så mycket...... Det är definitivt inte något montage.... Fotogruppen jag tillhörde hette Caluna (ljung på latin).. tyvärr nedlagd Jag personligen gillade inte att vara med på utställningar men gruppen var tämligen känd och haft många utställningar...
Jag har haft förmånen att sitta mitt bland tranorna vid Hornborgarsjön flera gånger. Man kryper in i en "liten låda" och där sitter man kanske 18-20 timmar i sträck. Vid detta tillfället hade jag 17 000 tranor omkring mig. Det ringde i öronen i någon dag efteråt
Kortet taget på kanske 1 meters avstånd..
Några bilder på Ormvråk jag fotade när jag satt i gömsle för första gången. Bilderna tagna i Fyledalen, Skåne. Ett helt fantastikst område på vintern att titta på fågel. Kommer ihåg att det var väldigt mörkt så besvärligt att få till det..
Det gör det, helt riktigt! Jag blir verkligen avundsjuk på er som kan ta så fantastiska bilder. Själv får jag nöja mig med Samsung Tab A eller S7. Men utvecklingen går ju framåt med mobilkamerorna också.
Det gör det, helt riktigt! Jag blir verkligen avundsjuk på er som kan ta så fantastiska bilder. Själv får jag nöja mig med Samsung Tab A eller S7. Men utvecklingen går ju framåt med mobilkamerorna också.
Kolla på blocket. Du kan hitta en begagnad Nikon D300 för 2000 kr... En D700 för kanske samma pris. Sedan har du en ny fantastisk hobby.. Fantastiskt bra kameror slumpas bort idag bara för att de är några år gamla.... Köp några fotoböcker om tekniken och börja köra manuella inställningar...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.