Naturliga Bilder

 
Visa bilaga 89249
A24A8955-7BDA-4778-BF16-ACAF9133A775.jpeg
Jag simmar i River Kwai.
Hej
Akta dig för råttorna, de var där när De Niro, Walkens och Co. badade där. ;)
Mvh
 
Förstår inte. I vilken film då? Om du menar Deer Hunter, var det River Kwai? Visste inte det. Kanonrulle, måste se om!

Tänkte bara på 50-talsrullen Bron över floden Kwai när jag besökte Kanchanaburi.
 
Förstår inte. I vilken film då? Om du menar Deer Hunter, var det River Kwai? Visste inte det. Kanonrulle, måste se om!

Tänkte bara på 50-talsrullen Bron över floden Kwai när jag besökte Kanchanaburi.
Hej
Det var i The Deer Hunter, de var i burar i den floden innan scenen med ryska rouletten med vietnameskrigarna.
Tror nästan alla asienscenerna är filmade i Thailand.
Ja otroligt bra o fint filmad rulle, bra musik också.
Plus att för kanske 10-15 år sedan hittade danska Tropica en vattenväxt där som är rätt stor inom akvariehobbyn.
Mvh
 
Tittar just nu på Deer Hunter. Inga råttor i floden vad jag kan se.
Hej
Jo..... eller, har för mig ngn av dem säger der är råttor som bitr dem när de sitter i burarna....
F____N annanrs!!!! Kan jag ha så fel????
Detta kräver en återblick.
Råttor eller ej, njut av filmen.
Mvh
 
"All scenes were shot on-location". Nä. Menar de då de är i burarna? I övrigt är det "soundstage" så det skriker om det. Eller har jag en dålig kopia (hyrt från Itunes)?
 
Hej
Hahahaha, ska vi nu veckla in oss o detta?!?!?! Lugnt har några timmar på buss till BKK.
Såg filmen för längesen, tror det varit med i alla versioner jag sett, både på SVT, från TPB.
Du får leta fram VHS-spelaren ifrån källaren och hitta en kopia av filmen på loppis, då ska du få höra om råttorna.
Mvh
 
Du sade ”buss till BKK”. BKK är Suvarnabhumis flygplatskod. :)
Hej
Ja jo.
Även kort för "Krung Thep Maha Nakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Yutthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udom Ratchaniwet Maha Sathan Amon Phiman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit".
Mvh
 
Haha! Då har jag lärt mig något nytt idag också.

 
 

Liknande trådar

C
Svar
24
Visningar
2 K
glimten66
G
 
Tillbaka
Topp