Resan till Sverige

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tack själv Micke , kul att träffa Er allihop :D

Hoppas vi ses imorgon , det kan bli än mer roligt :thumbsup:

Jag jobbar ju nästgårds där ni skulle träffas, så funderade på att dyka upp oannonserat, men det var förpliktelser hemma som fick mig på andra tankar. Och det var ju tur för er som hade det trevligt ;)

Skall dit i kväll igen , ungefär samma tid som igår , käka samt sen upp till Söders Thaiställe ;D Måste ju se vad Thaisen i Stockholm sysslar med innan jag drar ner till de riktiga på tisdag :D

"Phonta " sa:
Skall dit i kväll igen , ungefär samma tid som igår , käka samt sen upp till Söders Thaiställe ;D Måste ju se vad Thaisen i Stockholm sysslar med innan jag drar ner till de riktiga på tisdag :D
Är Söders Thaiställe Koh Pangan du menar? Lever det fortfarande, inte varit där på år och dar ... min fru vill ju aldrig till thaiställe, hon tycker det inte är så gott, blir bättre när hon lagar mat själv :)

Själva ska vi ut till landet i kväll, annars kunde jag ju dykt upp i kväll :)

Ha det bra i huvudstaden!

"Janne " sa:
Är Söders Thaiställe Koh Pangan du menar? Lever det fortfarande, inte varit där på år och dar ... min fru vill ju aldrig till thaiställe, hon tycker det inte är så gott, blir bättre när hon lagar mat själv :)

Själva ska vi ut till landet i kväll, annars kunde jag ju dykt upp i kväll :)

Ha det bra i huvudstaden!

Tror dom syftar på Hornsgatan och detta gamla ökända ställe.

Var på Thai tigern , skitställe är hemma nu och ensam som sig bör ;)

I morgon till Hemmesta bygdegård på Thaifestival , skall bli kul att se vad det kan vara , sen söndag och måndag kvar i Sverige , tisdag tillbaka till härliga Pattaya :thumbsup:

555 ja du verkar helt såld på Thai. En sak är säkert när jag är i Sverige inget Thai då är det körvmojjen runt hörnan som gäller.

Korrekt , längtar alldels förb. väldigt mycket tillbaks till Thailand som nu är mitt hemland .. ;)

Dessutom så vill jag inte ha fet Svensk skitmat , rent och snyggt är det , men inga snygga tjejer förutom inporterade tjejer, kallt , dyrt mm.

Thailand Thailand :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

5555 tur man inte är så såld själv tycker jag att Svenska tjejer är bland det vackraste som skapats, thaiarna har en bit kvar innan dom kan jämföra sig med dessa valkyrior.

"Phonta " sa:
Korrekt , längtar alldels förb. väldigt mycket tillbaks till Thailand som nu är mitt hemland .. ;)

Dessutom så vill jag inte ha fet Svensk skitmat , rent och snyggt är det , men inga snygga tjejer förutom inporterade tjejer, kallt , dyrt mm.

Thailand Thailand :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Jaha Så du går och tittar efter snygga tjejer när du är i sverige.

Klart man tittar men han har ju sin stora kärlek som han säger och vad gör det då att det inte finns några fina i fjollträsk. Han hinner ju med att se överallt med att det inte finns några snygga fast han åker motorcykel med genom en del ställen i Thailand .

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar