Resan till Sverige

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"krister " sa:
Jag ve inte hur mycket thai ni forumvärdar kan, men det som just sades är en fruktansvärt grov kränkning. Tur att det inte sa det till mig... >:(
"Phonta " sa:
Nä ,som du själv tillex , har ju sett ditt "nylle" ett par gånger ,vad säger Thaisen ///::

En grov kränkning....han är anmäld...men denna person som förgiftar forumet verkar ha "fria tyglar"..............

Regler gäller fortfarande, inga personangrepp Phonta.

Har anmält diitt inlägg! Så får vi väl se om forumvärden har "råg i ryggen" och stänger av dej....du tycks tro att bara DU får/kan göra personangrepp.....Och kan berätta för dej att jag varit gift med en SVENSK vacker kvinna i över 30 år!.....Och varför trodde du att mitt inlägg gällde dej..

"Phonta " sa:
Hillmer , Arreya gör inget annat än kastar skit här , inte ett vettigt inlägg , mest skit mot mig och Långeman . Anledningen vet du ju , dvs polare med "Legenden Legolas" .
Deras enda uppgift tycks vara att starta värdskrig här , varför har Legolas alias Cumulus vaknat upp och tillsammans med ett par andra lägger tid på att försöka förnedra så mycket som möjligt ... Arreya skriver gärna om våra utseenden men när han själv utsätts för ett uttalande om sitt så passar det inte utan du skyndar till hjälp ...Är kanske även du en de som brukar syssla med inlägg på Legolas "döende forum "
Kanske du är en av hans fan på det forumet eftersom du tycks veta så mycket om det. Är väl tillåtet att var med på hur många forum man vill eller är det bara det här forumet som gäller för Thailand och då Pattaya

"cumulus " sa:
Och så lyckades du hitta tillbaka till att attackera mig igen... Vackert!! Tack så mycket Phonta... Jag håller dig bakom ryggen och säger absolut ingenting alls, och du bara maler på... Vissa människor kallar andra människor för Bittermandel, jag säger ingenting...

Men jag är glad i alla fall att du tagit Långeman till nåder igen, det värmer säkert!!! Man skall inte vara långsynt, bra att du kunde hitta i ditt hjärta att förlåta honom....

Och som vanligt!!!
Du bara svamlar en massa skit, på alla trådar, massor av lögner och påhitt.Vad har du fått detta ifrån att vi varit ovänner, du vet inget om mig, möjligen vet du hur Phonta ser ut. Men du vet ändå inget om honom, bara gissningar från din sida, han är säkert mycket smartare än du tror. Och hur länge vi känt varandra, kan du läsa i stjärnorna.

Men jag är glad i alla fall att du tagit Långeman till nåder igen,

Finns bara en som vet nåt om detta så jag säger "Hej legolas" Kul att du äntligen kliver ur garderoben .. En fråga till Dig ,varför byter man "nick" ?? Är det ett försök att vara osårbar eller vad finns för anledning . Hur är det uppe i Isaan ?Minns att du utryckligen en gång sade till mig att flyttar du till Pattis så är du dum i huvet ....

Jo kanske är det så , dvs. att allla som ser nån charm i detta träsk av 6 och våld.. jag ser inte mycket av detta måste jag säga , visst finns det men det är ju oftast Thaisen och kriminella Faranger som är inblandade ... Hoppas det är bra med dig och att du trivs bra i staden som jag ej orkar stava till ;)

Ni märker själva att ni bygger upp en motsättning mot varandra, innan såta vänner en handling och nu kan knappt stå ut med varandra.
Kommer ihåg när Phonta dök upp på forumet Legolas var den gladaste "härligt att se dig" sen en trivial sak så helt plötsligt värsta fiender. Ni är värre än ett par småungar.

jA ,ungefär som du Jonas min vän....

"Vill inte låta farsan träffa Phonta med hans negativa åsikter" Barnsligt löjligt , är inte mer negativ än du , ser bara ibland sanningar som kanske inte du gör .. Vissa saker bör man veta för att inte få problem ,det är inte negativitet utan den bistra och ibland nyttiga verkligheten ...

Jag ser nog samma sanning som dig men jag måste inte basunera ut den i repeat inlägg efter inlägg.
Sen är mycket av din sanning samma som man hör från faranger i varje litet hörn här blir bara så trött på bitterheten varför inte slänga in lite glada inlägg ibland istället för dumförklara varje Svensk här nere.
Vad gäller farsan hade nog inte funkat han är en party kille, han ville iofs träffa dig vi prata om dig i midsommras och han delar ju ditt hojintresse. Men han är redan orolig över Thailand och då få höra allt negativt från er också vill jag inte riskera.

"Jonas " sa:
Jag ser nog samma sanning som dig men jag måste inte basunera ut den i repeat inlägg efter inlägg.
Sen är mycket av din sanning samma som man hör från faranger i varje litet hörn här blir bara så trött på bitterheten varför inte slänga in lite glada inlägg ibland istället för dumförklara varje Svensk här nere.
Vad gäller farsan hade nog inte funkat han är en party kille, han ville iofs träffa dig vi prata om dig i midsommras och han delar ju ditt hojintresse. Men han är redan orolig över Thailand och då få höra allt negativt från er också vill jag inte riskera.

Du är ju en possitiv klok och "hyvens kille" Jonas...och verkar ha huvudet på skaft!! :thumbsup: Jag bodde ju själv i Pattaya 6 månader 2007-08 och som du säjer..finns "goda och dåliga" sidor överallt....samma här i syd-Sverige, ...men man behöver ju inte uppsöka skiten och jag har många vänner som stortrivs i Pattaya.

Ha det bra,
Frank

Thailand är nu sen igår när Reinfeldt slog spiken i kistan ingenting mot problemen i Sverige ::) ::)

Såg du inte Reinfeldts tal i Tv igår , är svårt att länka , missa inte kvällens debatter i Tv kl 20,00

Reinfeldts politiska självmord ;D ;D ;D ;D ;D

"Phonta " sa:
Såg du inte Reinfeldts tal i Tv igår , är svårt att länka , missa inte kvällens debatter i Tv kl 20,00

Reinfeldts politiska självmord ;D ;D ;D ;D ;D

Jag såg också Reinfeldts tal igår, inte speciellt taktiskt men kanske ärligt. Det lär inte gynna det egna partiet i någon högre grad tror jag.

"Berralund " sa:
Jag såg också Reinfeldts tal igår, inte speciellt taktiskt men kanske ärligt. Det lär inte gynna det egna partiet i någon högre grad tror jag.

Han såg ut som en 4:a åring som har fått 3 slickeklubbor av farmor, när han hade ätit upp alla, så först då, förstod han att det inte fanns fler, och farmor hade redan åkt hem så han kunde inte be om fler, då börjar han storgråta, och be om förlåtelse.

"Långeman " sa:
Han såg ut som en 4:a åring som har fått 3 slickeklubbor av farmor, när han hade ätit upp alla, så först då, förstod han att det inte fanns fler, och farmor hade redan åkt hem så han kunde inte be om fler, då börjar han storgråta, och be om förlåtelse.

Förväntar mig många karma, efter den texten Hälsn Långeman

Ja, i morgon lyfter Norwegian tillbaka mot Thailand , känns förbannat skönt , inte bara för att jag saknar min fru och mina vänner utan även för att Sverige under bara 15 mån har totalt förändrats , fy fn vad mycket skitfolk på stan , lösdrivare , tiggare , narkomaner , oliser och vakter överallt .. OJOj vart är Sverige på väg :o

"Phonta " sa:
Ja, i morgon lyfter Norwegian tillbaka mot Thailand , känns förbannat skönt , inte bara för att jag saknar min fru och mina vänner utan även för att Sverige under bara 15 mån har totalt förändrats , fy fn vad mycket skitfolk på stan , lösdrivare , tiggare , narkomaner , oliser och vakter överallt .. OJOj vart är Sverige på väg :o

Åh har du också tagit bort skygglapparna..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar