Isan Lover
Forumveteran
Visst kan det vara så, jag har dessvärre stött på alltför många idioter som inte ens kan stava till skämmas så får väl se an.
Det finns ju ganska många som, trots uppenbart självmål, aldrig skulle drömma om annat än att låta det bli någon annan fel. Det är det jag bl.a. menar med gathundsmentalitet, de ligger helt enkelt på en för låg mental status för att man ens ska kunna diskutera frågan. Att få dom att inse är lika enkelt som att vinna superlotto i usa, utan att köpa lott tyvärr. Skulle man mot all förmodan få någon till att inse sitt fel så kan det möjligen leda till en en jakande nick, end of story notan blir din iaf och saken är glömd hos alla utan frugan och mannen här.
Nu är ju långt ifrån alla ens i närheten av dessa felmuterade idioter, det finns gott om skärpta, roliga, generösa, vänliga människor här så håll dig/er till dom istället för avskrädet.
/ SatanG
Hej
Den bild du har av livet på landet ute i byarna och människorna där stämmer inte alls med min.
Enligt mig är det väldigt få som inte håller måttet socialt och moraliskt, det är en väldigt nära och social gemenskap i en mindre by, den sociala kontrollen är stenhård och alla vet allt om alla, detta bäddar enligt mig för en gemenskap som är svår att hitta på någon annan plats.
Mvh isan lover