Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Två döda män med magarna fyllda av betong hittade i Mekongfloden.
Det är något som kommer med åldern att man inte hänger med. Unga har en helt annan upplyst bild av vad som är rätt. Att äldere håller fast vid sina gamla åsikter är inget nytt.
Naturligtvis förändras och utvecklas dessa organisationer.
Det är något som kommer med åldern att man inte hänger med. Unga har en helt annan upplyst bild av vad som är rätt. Att äldere håller fast vid sina gamla åsikter är inget nytt.
Naturligtvis förändras och utvecklas dessa organisationer.
Jag skulle säga att det är precis tvärtom. Som ung springer man efter varje boll. Som äldre har man betydligt bättre blick och är där det behövs. Gäller även mig en lättlurad ungom har mognat och ser allt taskspeleri mycket tydligare. Man är inte så ung och entusiastisk för flummeri, utan överväger och analyserar.
Jag skulle säga att det är precis tvärtom. Som ung springer man efter varje boll. Som äldre har man betydligt bättre blick och är där det behövs. Gäller även mig en lättlurad ungom har mognat och ser allt taskspeleri mycket tydligare. Man är inte så ung och entusiastisk för flummeri, utan överväger och analyserar.
Greta Thunberg är ett barn som utnyttjas av hennes mamma med politiska intressen. Använder dottern för att tjäna pengar och sprida sitt politiska budskap.
Inte för att Greta nödvändigtvis har fel men jag betvivlar starkt att hon sitter inne med mer kunskap och lösningar än forskare och experter på området.
Finns många barn och vuxna som värnar miljön, inte lika många som hade hyllats om de skolkade från skola eller jobb.
Greta Thunberg är ett barn som utnyttjas av hennes mamma med politiska intressen. Använder dottern för att tjäna pengar och sprida sitt politiska budskap.
Inte för att Greta nödvändigtvis har fel men jag betvivlar starkt att hon sitter inne med mer kunskap och lösningar än forskare och experter på området.
Finns många barn och vuxna som värnar miljön, inte lika många som hade hyllats om de skolkade från skola eller jobb.
Det förändra allt eller kanske inte. Hon är en uppmärksammad flicka över hela världen. Många i hennes ålder ser henne som en förebild men visst bara att vifta bort.
Greta får hålla på, har inte den blekaste intresse för detta bluff. De i hennesfamilj har inte någon som helst kunskap om ämnet de fäktar för. De används som pr för helt andra syften.
Det är ungefär det jag menade på att inte gå på lögner oavsett hur många som ljuger.
Precis som att dra slutsatser av några spekulationer när det gäller dom männen som hade fått knivsår i magen och drunknat som SVT skulle rapportera om de gällde andra grupper som blev misstänkta.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.