Bangkok rasade på listan över bästa stad för Expats 2019.

 
Men att han sen måste hävda sig och skriva om att han har "par" miljoner sparade i nästa inlägg.
Men dom sparas eller investeras lite olika beroende på inlägg.
Och nästa gnäller över att han bara har 13.500kr i netto som pensionär och bor på 350 baht rum.
Är ju lite att leka rik men leva fattigt ;)
 
Det där såg löjligt ut mot dom tallrikar jag såg bäras ut, men som sagt var när det var nytt och tänker inte säga bu eller bä.
Kan ju vart en 2 pers portion.

Jag hittade en bild på Hooters hemsida. Kommer inte exakt ihåg vilken sallad som var så sjukt god. Vid senaste besöket i USA var vi aldrig på Hooters så mitt minne härstammar från besöket 2005. På den tiden tog man inte bild på maten innan man åt :) Kan garantera att den salladen som serverades 2005 på Hooters i USA den blev man mätt flera gånger på.
 
Jag hittade en bild på Hooters hemsida. Kommer inte exakt ihåg vilken sallad som var så sjukt god. Vid senaste besöket i USA var vi aldrig på Hooters så mitt minne härstammar från besöket 2005. På den tiden tog man inte bild på maten innan man åt :) Kan garantera att den salladen som serverades 2005 på Hooters i USA den blev man mätt flera gånger på.
Men utsikten på Hooters blir man inte mätt på måste jag säga. :cool:
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp